Måste ju bara

få visa kort på nya sängen Oliwer premier sover i inatt.
Thellas rum gjorde jag oxå klart idag:)

Blev en sån dag idag, en massa ravlande hit och dit
i alla möjliga affärer för att få till de sista med Oliwers
säng och Thellas rum.
Fast de som var mest komiskt var ju ändå när vi
äntligen fått till Thellas rum och jag går in i vårt
sovrum och ser Oliwers gamla byrå.
Det var nämligen så att vi sparade den för att vi
skulle ha den på Thellas rum, men alla hennes kläder i.
Nu är bara problemet att vi inte har plats för den där:o
Men vi löste de genom att vi ska ställa ut den i hallen
ett tag framöver. Iallafall tills inte Thella vill ha sitt bord
längre.

 God morgon.
 en till som är långskiten.
 bara sista skivan kvar nu på sängen.

Thellas nya säng och rum.
 
 
Och ja mamma de nya gardinerna är uppe
men jag missade att ta kort på dem.
Och JA jag tvättade fönstret innan på alla
fyra ställena.

Oliwers säng.
 ska bara fixa en stege
oxå men sen är de klart.
 star wars sängkläder var ett givet kort.

Thella och jag var en sväng till Mega för att köpa
en tröja till Oliwer som han skulle ha imorgon på
kortet i skolan. Hur som helst så köpte vi med
oss en DU ÄR BÄST blomma till snälla pappa som
kämpat med sängen ett bra tag nu.
Men så blev de ju bra oxå.
Tack älskling, nu är de "bara" toan och trappen kvar;)


Lite bildbevis till Malou.
 fint jag städat va? ;)

Nepp nu ska jag bädda ner mig för imorgon börjar
jag redan 7:25 istället för 8:30 som jag brukar.
Oliwer fritids stänger tidigare pga APT så som
tur var kunde jag byta arbetstid. Annars hade de
blivit körigt.

Godnatt



Kommentarer
Malou

Blev ju kanon! Nu är de väl lyckliga. Men jag hade nog haft Thellas säng där den stod innan. Men Jättefint! Och vinden får godkänt med. ;-)

2010-08-30 @ 22:18:33
emma

Det blev ju jättefint det där ! bra jobbat :)dom är bra att ha ibland dom där karlarna, kul att dom kommer till användning då o då hahaha

2010-08-30 @ 22:26:00
malin widén

Mmm vi eller läs jag flyttade om möblerna rätt många gånger på Thellas rum idag. Men tillslut hamnade sängen så för då fick hon allt på samma ställe när hon skulle leka tänkte vi. De blev inge bra annars. Men som sagt jag gillade oxå att ha sängen vid fönstret egentligen, får la se hur länge sen får stå där.

2010-08-30 @ 22:47:01
URL: http://familjenwiden.blogg.se/
Malin Westerback

Kanon bra ju =)... Duktiga ni är..kram

2010-08-31 @ 06:47:30
Kaisa

Vart har du köpt Oliwers säng?

Vill ha en ny till Alva och hon har ett litet rum som behöver bra förvaringslösningar...

Det blev super fint!!!

2010-08-31 @ 11:12:19
Cissi

Vad fint dom har fått det :)

2010-08-31 @ 14:30:47
URL: http://cissileandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0