Blog award

Tack blondinmama som tilldelat mig en blog award!
Nu ska ni få läsa 7 saker om mig som jag inte tror  så många vet om.
Måste bara komma på dem själv först.

1. När jag var liten runt 8 år så packade jag en väska varje
kväll med lite grejer i. De skulle vara bra att ha om de började brinna.

2. I 11 års åldern var jag tillsammans med en kille som hette Mikael
och min bästa kompis Maria var tillsammans med hans kompis som
oxå hette Mikael. Vi hittade på ett hemligt ljud, och när vi gjorde de
ljudet byte vi killar med varandra. Vet inte om de var så uppskattat:)

3. Under mina 3 år på gymnasiet hade jag värsta skräcken varje gång jag
skulle gå på toan. Gillar inte trånga utrymmen och låsta dörrar.

4. Jag pillar alltid bort allt strumpluddet emellan tårna varje kväll
innan jag lägger mig i sängen.

5. Har försökt sluta bita på naglarna i flera år, utan
att lyckas. Några tips?

6. Jag älskar att planera allt i minsta detalj och när de inte blir
som jag vill blir jag skit sur och ledsen.

7. Men vad svårt de ska vara att komma på den sista.
Kommer banne mig inte på ett dugg.........

Nå ja jag är expert på att flytta runt grejer här hemma.
Vill gärna att de ska se städat ut, men de hela slutar oftast
med att allt bara byter plats och vi inte kan hitta sakerna istället.
Detta är nog en av de få grejerna Daniel verkligen avskyr.


Här kommer 7 blog awards till bloggar som jag gillar skarpt:

*http://www.iemmashus-emma.blogspot.com

*http://hosrambergs.blogspot.com

*www.fampalmernilsson.blogg.se

* www.jessiekotten.blogspot.com

*www.trollmammis.blogspot.se

* familjennelson.blogg.se

* nolia.wordpress.com


Kommentarer
emma

haha kul att läsa, men några av dom visste jag redan :) att du ska planera allt, nähä?? ;) att du biter på naglarna det vet jag men så vet jag att du pillar tåludd oxå ...hur fasen vet jag det ??

2010-09-01 @ 22:14:12
Cissi

Jag biter också på naglarna och har "alltid" gjort men nu har jag köpt någon "stop&växt" hette det när jag var liten men det bett jag bara bort men nu i vuxenålder funkar det super, kanske är det värt ett försök för dig med!?



Lycka till :)

2010-09-07 @ 07:37:07
URL: http://cissileandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0