v 32.

Måndag 9 aug

Oliwers fotbollsskola började kl 9 så de
blev inge sovmorgon här inte.

Jag cyklade bort med honom och efter en
stund kom Pierrsa, Daniel och Thella.

Thella och jag gick vidare bort till dagis,
hon skulle på lite inskolning.
Vi stannade i nästan 2 timmar sen gick vi
tillbaks till killarna.
Oliwer hade haft de super skoj och längtade
redan till morgondagens pass:)
 Thella längtar tills snön kommer.

På kvällen runt 19:00 kom mormor och morfar.
Daniel grillade på kvällen så de blev sen läggning
av barnen denna kväll. Som så många andra denna
sommar.

 de är söta när de sover som tur är.

Tisdag 10 aug.

Imorse var de snälla morfar som var med Oliwer.
Thella och jag gick till dagis.
Efter fotbollskolan och dagis gick vi hem för att
få i oss lite lunch. Sen åkte vi upp på stan en
sväng. Daniel jobbade så han slapp:)
 väntar på bussen.

Onsdag 11 aug.

Idag började jag min första dag på nya jobbet.
Var rätt trött i huvudet när jag kom hem, men
annars kändes de rätt bra. Kommer nog gå bra
de där.
De andra hade fått klara sig utan mig här hemma,
men de hade fixat de med.
Daniel och pappa hade varit runt på lite olika bilfirmor
för att kolla bil. Och Pierrsa hade tagit tåget till
Tranås eftersom hans skola började imorgon.

Torsdag 12 aug.

 Hittade morfar så här på morgonen
när jag var på väg till jobbet.

Efter jobbet var de bara hem och slänga i sig
lite mat. För sen var det avslutning på fotbollsveckan.
Barnen fick visa upp sig på fotbollsplanen och spela
en match emot större tjejer och killar.
Oliwer tyckte de var super skoj och spännande.
 uppvärmning
 kisspause innan matchen.
 på bollen grabbar.
 tack för oss.

Fredag 13 aug.

På jobbet hade vi studiedag så de var en dag
som var helt ok för mig som är ny. Man hann
kolla läget på alla avdelningar och få all info man
behöver till nästa vecka då alla barn kommer
tillbaks från semestern.

Mormor och morfar var hemma själva med barnen
eftersom både Daniel och jag jobbade.
Oliwer hade varit på sista fotbollsträningen och
sen hade de målat Pierrsas 20 årspresent.:)
 
När jag kom hem vid halv 5 tiden åt vi lite snabbt,
sen packade mamma och pappa in sig i bilen och
åkte hem till Fallhult igen.
 hej då mormor och morfar.

Thella och jag stannade ute för att blåsa lite såpbubblor.

Daniel jobbade till 20:00 så barnen och jag hade lite
popcornmys i sängen innan de somnade.


Lördag 14 aug.

GRATTIS MATILDA PÅ 6 ÅRSDAGEN.



Jag hade bokat tvättstugan hela dagen så jag hade
att göra.
Fredde och tjejerna kom över på lite lek, de hela
slutade med att Daniel och han åkte till Willys för
att handla inför lite kvällsgrillning.
Så jag blev hemma med tjejerna och Oliwer.
Men de gick bra de med, efter att fått i dem lite
mat gick vi ut och lekte.


Söndag 15 aug.
 

GRATTIS PIERRSA PÅ 20ÅRSDAGEN:)

Hoppas du blev nöjd över presenterna
barnen hade kämpat länge med den abstrakta konsten.;)

Daniel jobbade så jag var själv med barnen fram till
17:30. Oliwer var en sväng och lekte med Isak.
Sen fick han leka med Thella medans jag målade hans
rum, blev himla bra men jag tror Daniel får måla en gång
till imorgon innan målningen är helt klar.
 kommer blir så bra när de är klart.

Kvällen avslutades med att Daniel och jag bäddade
ner oss i soffan och kollade på en Beckfilm.
 GOD NATT



Kommentarer
blondinmama

Hej Malin!

Nu blev jag nyfiken infobladet+foto vad är detta??

Spara det så jag får se det!



Hoppas Oliwer gillar förskolan och fritids och kul att killarna har fritids ihop!!



Kram, kram

2010-08-18 @ 19:55:55
URL: http://www.blondinmama.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0