Äntligen lite prataavsigliteskittid med Emma.

Igen jobb idag heller, fasen man ligger verkligen på
helspänn hela mornarna och väntar på att de ska ringa in mig.

Men idag blev de lite tid med Emma och tjejerna istället.
Daniel släppte av oss vid svampen innan han åkte till
jobbet, sen kom Emma och girlsen.

Vi tog några varv på isbanan först, men de var lite
svårare idag eftersom de inte skottat av alla snö än.
Sen blev de lunch på svampenkebaben. Inte de lyxigaste
stället men Amilia och Oliwer åt iallafall bra.

Efter de blev de lite lek hemma hos oss.
Barnen lekte och Emma och jag hamnade i soffan.
Snäll som hon är hjälpte hon mig med packlistan
inför Egypten. Du är toppen Emma de vet du va;)
 den försvunna diamanter är en favorit.
  målarverkstad.

När de åkte hem vid 4 tiden gick vi upp och packade
barnens grejer inför Fallhultsemestern.
Nu är de bara mediciner och lite leksaker som ska
packas ner, å ute kläder förstås sen är de klara.

 bompa häng


Vår packning får jag ta tag i på söndag när Daniel
jobbar hela dagen.
Ska ev ut till Marieberg med Kristin imorgon,
tänkte passa på att gå en vända på apoteket för
att fylla upp lagret.

 ska bara pilla tåludd innan jag kan somna.

Nu ska jag bädda ner mig i soffan med min bok,
ha en fortsatt trevlig kväll

Kram malin



Kommentarer
Cissi

God fortsättning!!!

2011-01-03 @ 11:19:14
URL: http://cissileandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0