Hurra för tant Malin.

Japp nu finns de ingen återvändo som Morgan så
fint påpekade på fejjan.
De finns liksom på papper nu att jag är en sån.
Men jag lider inte så värst mycket än iallafall.

Eftersom de var lussefirande på Thellas dagis idag,
så ringde klockan redan 6:30.
Ingen skön sång på sängen med andra ord, utan de
sjäng lite fint undertiden vi hoppade i våra kläder.
Men paketen hann jag öppna:)
Oliwer hade gjort en teckning, sen fick jag lotter,
en chokladask och ett presentkort på 500:-
i en underklädsbutik.
 Presentbordet.

Vi hann i tid till lucian oxå trott eller ej, de var
så söta så. Thella var den enda lucian vilket oxå
var helt otroligt. Resten var tomtar eller pepparkaksgubbar.
  

Efter lucian lämnade vi av Oliwer och hans klasskamrat
Miranda vid pulkabacken där resten av klassen var.
Daniel, jag och Thella åkte hem och slappade framför tv:n.

Sen var det dags att hämta Oliwer och efter de åkte vi vidare
upp på stan för att hämta min mobil och köpa bil.
Japp ni hörde rätt, min underbara man har hittat en bil i
Umeå som han absolut måste ha, så den har han beställt nu.
Kommer med leverans i slutet av denna eller i början av nästa.

Innan vi åkte hem köpte vi med oss mat från Coco thai och
en julgran att ha inne.

Så kvällen avslutades med mat framför filmen draktränaren.
Imorgon blir de påklädning av granen efter jobbet.
 ser lite naken ut just nu.
 God natt.

Tusen tack för alla gratulationer på sms, telefon och fejjan.
kram från Tant Malin



Kommentarer
Cissi

Grattis grattis, åren går ;)

2010-12-14 @ 13:32:40
URL: http://cissileandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0