Magont som inte vill ge med sig.

Jag magen samarbetar fortfarande inte, men jag
behöver iallafall inte besöka toan titt som tätt.
Så imorgon blir de jobb igen:)

Idag när Daniel och barnen lämnat hemmet kröp
jag ner i sängen igen och vaknade inte förens 10:15.
Då blev de liv i fru Widén, hade massa saker jag tänkte
göra innan barnen skulle hämtas.
Men efter några djupa andetag gav jag upp och fortsatte
slappa istället. Städade av övervåningen och satte upp
de sista tomtarna innan de var dags att hämta hem dem.
 även toan fick besök av tomtar.
  
  
  
 


Oliwer tog med sig en kompis hem, så de försvann upp
på hans rum tills de var dags för mellis.
Innan mellis bakade Thella och jag några muffins
till mitt kalas på söndag.

 pause i lekandet för lite läsning.
 sen kom doktor Pippi på besök.
 Oliwer prövade kläderna inför lucian,
såg mer ut som en stoppad korv än en pepparkaka.
 sen skrev han årets julkort.

Nu ikväll bjöd jag på lyxkäk.
Stuvade makaroner, bacon och falukorv.
Piffade till tallriken lite med morötter och gurka.
Värsta kocken.



Kommentarer
Anonym

Men hur orkar du människa med alla tomtar???? Upp en månad o ner nästa... Men fint va de!!

KRAM

2010-12-09 @ 19:04:49
Jessie

E osäker på om mitt namn kom me på förra kommentaren... Men de va bara lilla ja isf =)

2010-12-09 @ 19:05:36
Cissi

Stackare, hoppas du är frisk nu och får en trevlig helg :)



Kram

2010-12-10 @ 12:20:57
URL: http://cissileandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0