sjukdag :(

Igår Tisdag 7 dec var jag hemma från jobbet.
Hade magont plus att magen protesterade i tid och otid.
Mår inte illa utan kan äta som vanligt men får knip
på en gång. Vet inte riktigt vad de är, har en förkylning
som ligger och gror oxå.:(

Men efter att barnen kommit iväg till skola och dagis,
började vi sortera julklappar. Shit vad grejer jag hade
köpt till Oliwer. Efter 2 Ullaredsresor under en sommar
blev de en del. DE ÄR JU SÅÅÅ BILLIGT;)
NU är bara problemet att vi inte vet när han ska få
allt?? Så är de någon som inte vet vad de ska köpa
till honom, ge mig en peng så tar jag något i högen;)
Fast nu är julklapparna inslagna och klara iallafall,
resten ligger kvar i en kartong och väntar på
födelsedagen och nästa jul.


Fick hem Thellas dagis kort och syskonkorten igår,
gick väldigt fort och smidigt att beställa tycker jag allt.
 

Daniel var iväg med en kompis och provkörde
bilar, så nu är han insnöad på en saab, får väl
se hur de hela slutar. Jag är nöjd så länge den
har AC och man sitter skönt.

Undertiden han var ut och körde bil så plockade
barnen och jag upp alla tomtar.
Eller de plockade och jag blev tokig, DE ÄR MINA TOMTAR
OCH DE SKA STÅ PÅ MINA SPECIELLA STÄLLEN.
Känns som om jag får ta och lägga ner den tanken nu
när de är 2 tomtetjuvar i familjen.
Oliwer tar allt han kommer åt för att sen ställa de på
sitt rum, och nu har Thella börjat ta efter.
2 tomtar fick begravas i årets upp plockning.
En var Thellas förtjänst och en Daniels.
Så nu är de stor sorg i hemmet, fast å andra sidan
innebär de att jag har plats för 2 nya:)

KÖKET:)
  
 väntar snällt på pepparkakshuset.

VARDAGSRUMMET:)
  
  


När jag gick där och plockade igår tittade jag då och
då till på detta stilliga kort.
Man kan ju inte bli annat än lite små kär när man ser de.
 

Innan jag tog kväll framför DHW så gjorde jag
ett gäng pannkakor till min utsvultna familj.
Och ett gäng kola till mig:)


Ses senare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0