Blir så trött på dessa element.

Fasen den de gjort om värmesystemet i husen,
så funkar inte värmen som den ska.
Nu har Thellas, Oliwers, de i hallen upp och de
precis innan för dörren varit iskalla sen i söndag/
måndag. Tack vare de så har Thella blivit tokförkyld
IGEN. Fasen att de ska vara så jäkla svårt att få
lite värme.

Annars är de väl ok här hemma.
Jag jobbade 8:30-17:30 idag, så de blev min
första stängnings dag på skolan. Men de gick
bra, så nu kan jag de tills imorgon då jag stänger igen.
Lite synd bara att våra barn får stanna på sitt dagis
tills jag kommer runt 18. Så typiska att jag får stängning
de dagarna Daniel jobbar sen.
Men men de är inget att göra åt, de dör inte av att
stanna lite längre. Men de kommer vara trötta och
hungriga när jag kommer och hämtar imorgon.
Tänkte förberedda med en macka var till dem, för
de tar ett tag för oss att gå hem sen oxå.

Daniel hämtade hem barnen lite tidigare idag eftersom
Oliwer skulle leka med sin kompis Neo.
Så här hemma var Daniel värsta hemma pappa och fixade
pannkakor till mellis åt dem.
Hade lite sms kontakt med honom, så han sköte sig.

MMS från mannen
 Pangkakor!

SMS en stund senare

Neo åt 7, Oliwer 6, Thella 3. Och jag får ingen för de blev
inga kvar efter en dubbel sats...

Ja fast de såg mindre goda ut gick de iallafall hem hos barnen.
Tummen upp papsen:-)

Eftersom jag var lite hungrig skickade jag tillbaks och
undrade vad vi skulle få för kvällsmat.
Kom ett snabbt svar tillbaks.

Men för hundan jag är ju precis klar med mellis och
jag har själv inte ätit middag än.

Hahaha ja jag säger då de, de är inte lätt att vara hemma
pappa.:-)

Fast han var super duktig för när jag kom hem kvart i 6
stod kvällsmaten på bordet.
Pommes, kycklig och hamburgare. Värsta käket.
De lätt kanske inte så gott men de var de.
Tack älskling du är bäst.

Någon som inte var så nöjd när han gick och sov
var Oliwer. Han försökte dra ut på sin läggning och
efter 45 minuter tröttnade vi på att tjata.
Så då blev de sängen utan saga eller sängkamrat.
 försöker ge mamma ett leende.
 snorfia var desto gladare.

Tyvärr är hon mindre glad just nu när hon ligger inne
i min säng med täppt näsa. Ska ta och göra henne sällis.
Imorgon blir de en lååååååång dag för familjen Widén.

God natt med er.


Kommentarer
Jessie

Fy fasen för att behöva frysa. De e nåt av de värsta ja vet!!

2010-02-18 @ 08:03:21
Sofia

Hehe jag trodde neo överdrev när han sa att han åt 7 pannkakor men det var alltså sant!!

Han diggade verkligen att de var gröna oxå=)



Neo fick även med ett par handskar som är Oliwers såg jag idag! Jag kan svänga förbi med dem i veckan eller också tar vi det nästa gång de leker.



Jag tänkte nämligen låna hem O ngn gång den här veckan!



Kram Sofia

2010-02-21 @ 19:30:37
URL: http://blondinmama.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0