Ja imorgon är de Fredag igen.

Ser verkligen fram emot denna fredag.:-)
Kanske inte morgonen för jag börjar kl 7 imorgon
igen, men å andra sidan slutar jag redan 13:30.
Så imorgon ska Oliwer ta med sig kompisen Isak
hem från dagis.

Idag gick jag hemifrån 06:28 huuu vad mörkt de var ute.
Jag som inte gillar sånt, men i med hörlurarna med Mix
Megapol och sen var de snabba steg till jobbet.

Dagen har varit rätt bra haft lite kramper i magen, men
annars har den gått bra.
Hämtade barnen halv 4 sen tog de ett tag innan vi kom
hem, men är rätt imponerad av dem ändå.
För de tog nog "bara" 40 minuter idag:-)
 klart reflexvästen ska vara på.
 kolla jag kan sitta på garagetaket.

Till kvälls mat fick de bli något lätt och snabbt.
Potatisbullar och korv, barnen tyckte om de iallafall.
 Thella tyckte visst de var dags för en egen BH.
 Oliwer höll inte med.

Daniel är hos någon kompis och kommer inte hem förens
senare så de var jag som skötte nattningen och allt annat.
Idag var de stora badar dagen. Kroppar och hår att tvätt
och smörja.

Thella hade lite svårt att somna men efter att hon bajsat
somna hon på 2 sek. Oliwer snarkade oxå rätt fort efter
bokläsningen.

Nu ska jag ta och stoppa något i magen innan jag själv
ska knoppa.
Annars kommer jag aldrig klara av dagen imorgon.

God natt med er hörs nog igen på lördag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0