Jag är så lycklig, jag är så lycklig.

Ja banne mig de kunde inte bli ett bättre slut
på dagen.:)

Sen jag skrev sist har barnen plågat varandra
och mig genom att reta och förstöra för varandra.
Inte så skoj men jag bet ihop och överlevde kvällen.
Oliwer fick hjälpa till att göra sin tårta, bara de som
ska vara över som ska fixas imorgon.
 värsta bagaren.
 Thella skulle kunna leva på gröt.

Efter maten hade vi lite lördagsmys till bompa och
efter de bäddade vi ner oss i sängen och kollade
på melodifestivalen.
 godiskoman är nära.

Oliwer höll ut i 26 minuter sen slocknade han på
min arm, så den var rätt blött av dregel när programmet
var slut. Thella hon var svårare att få att somna.
Hon tyckte de var roligare att vika på rumpan i takt
till musiken. Så hon somnde inte förens runt halv 10-
kvart i 10.
 mattemus är med
 kom igen de svänger ju mamma
 inte ens i närheten av att somna.

Sen hamnde jag framför datorn för att kolla lite på
blocket efter biljetter till andra chansen.
Fick för mig att kolla ticnet igen, och vips så gick
de helt plötsligt att få tag på biljetter till genrepet på
fredagen. Så nu är 1 barn och 1 vuxenbiljett beställd
och betalad. Ska bara hämtas ut på närmaste ATG ombud.
Jag är så nöjd över mig själv. Kanske inte de bästa platserna
men va f.. de är känslan som gör de.
Hoppas bara Oliwer kommer gilla de, han kan ju bli lite sur
om han inte ser något. Men men de blir nog bra.
Lite godis och en dricka så är han nog nöjd. :)

Malou skickade föresten bilden som var på Oliwer
i tidningen "hemma" i Hultsfred.
 en söt liten pippi.

Jajje men de var allt för idag, nu ska jag mumsa på
lite godis och kolla vad tv:n har att erbjuda.

God natt



Kommentarer
Jessie

Men prutt på dig va orättvist!! Jag vill oxå se melodifestival live!!! Har ju varit i globen en gång o de va häftigt, de vill ja verklgien va me om igen! Hoppas ni får en superhäftig upplevelse!

Kram

2010-02-27 @ 23:26:44

Jag skulle med vilja följa med. Men det kanske blir nästa år igen?! Ha det så skoj i alla fall. Och vilken FIn tårta han kommer att få. :-)

2010-02-28 @ 12:06:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0