Ser fram emot en barnfri kväll.

Jajje men äntligen ska vi få uppleva de igen.
Var ju som sagt i slutet av augusti som vi hade
en sån sist. Så de är verkligen på tiden.
Så imorgon smäller de, inte för att jag vet vad
vi ska hitta på men de löser vi nog.
På lördag ska Daniel jobba så jag kommer ha
några timmar för mig själv.
Någon som vill hitta på nått???

Idag jobbade jag 9-17:30.
Fick vara klasslärare för 3 orna oxå då deras
lärare var hemma och var sjuk.
Så idag var men en aning trött när man kom hem.

Snälla Emma hämtade upp mig på jobbet och
skjusade mig till dagis, in och hämtade ungarna
ca 17:40. Sen var hon super duper snäll och skjusade
hem oss oxå.
Tusen tusen tack Emma, du är bäst.

Daniel kom hem runt halv 7 med lite Mc Donalds.
Alla var hungriga och ingen hade ork att laga mat.
Så de fick bli lite torsdagsmys.
Thella åt i och för sig 2 tallrikar gröt istället.
 gröt är favisen just nu

Ja eftersom vi kom hem så sent idag, så var de bara
att lägga barnen efter maten.
 Oliwer var inte så nöjd över de.

Fattar inte varför han alltid får röda ögon, börjar bli
lite smått irriterande.
Nå ja nu sover barnen och mannen åkte iväg till
någon affär för att köpa någon viktig pryl till datorn.
Så jag ska bädda ner mig i sängen och kolla på en film
vi hyrde förra helgen.

Ha de så bra så hörs vi igen på lördag.
För imorgon är de en barn och datafri dag.
Kommer aldrig funka men vi kan ge de ett försök.:-)

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0