Vår barnfria fredagskväll.

Ja morgonen började med att jag kämpade
igenom denna jäkla snön. Jag var och lämnde
Oliwer på dagis. Thella fick vara hemma hos
Daniel då hon var super förkyld.
 snö snö snö

Sen skjusade Thella och Daniel mig till jobbet.
Innan de hann vi snabb handla på Coop.
 fruktsallad är gott.

Jag slutade jobbet 16:30 struntade i att ta med
mig cykeln hem. Den stod bättre inne i värmen.
Gick istället hem. Hemma väntade man och barn,
slängde ner alla grejer de skulle ha med sig till
farmor och farfar och gick sen över med dem.

Idag kom Thellas dagis kort hem, kolla in sötisen.

 har tydligen startat en återvinnig i hemmet.
 tvingade den sura mannen att plocka ur
diskmaskinen innan vi åkte och åt. Sånt här ska man inte
göra när man barnfria muttrade han.

Kl 19 satt vi på den grekiska kolgrillen och åt lite
mat. Blev faktiskt lite besviken, för jag var ju där
förra helgen oxå. Men då var de mycket godare.

Sen gick vi till filmstaden och kollade på Snabba
Cash. En helt ok film, men tyckte nog allt att han
snyggen var bättre i Falk filmerna.

Vi var hemma igen runt 12 tiden.
Jag somnade på en gång och Daniel skulle "bara"
kolla datorn en snabbis innan han skulle sova.

Var iallafall en toppen kväll och fatta hur gött de
var att få sova en hel natt utan att bli störd.

Lördag 20 feb

Efter en lång sovmorgon och en god frukost
skjusade Daniel mig till konsum.
Sen åkte han vidare till jobbet.
Jag som "gnällt" över snön innan tänkte
göra de nu.
NU FÅR DE VÄL ÄNDÅ VARA NOG.

 
  
 
 
Kl 12 var jag inne och åt lunch hos svärföräldrarna.
Tog med mig barnen hem. Thella somnade och sov
en stund. Oliwer hade en kompis på besök.
 lite film vila
 mellis

Daniel kom hem runt halv 5 och vid 5 gick
Viggo hem.
Vi åt lite kvällsmat och efter de fick barnen
lite lördagsgodis.
 mums
 kolla in oss snyggingar.

Bompa kollade vi på i våran säng.
 mys

Nu blir de melodifestivalen och lite kräftor.
Hade hoppas på att Thella sov, men just nu
sitter hon här brevid och trollar.
Så de blir nog inte många kräftor för min del.
Har iallafall en massa blåsor i munnen igen.
Är trött på både snö, förkylningar och blåsor nu.
Längtar inte alls bort till solen och värmen.

Ha de så skoj på semestern nu Emma, Fredde och
barnen. Vi är inte alls avis.

Hej på en stund. Kram



Kommentarer
Malou

Hon blev hur söt som helst på kortet. Det är du väl nöjd med?



Håller med om att det får sluta snöa NU! Jag kommer inte få vår innan jag börjar jobba i april. :-(

2010-02-21 @ 11:13:18
URL: http://fampalmernilsson.blogg.se/
Sofia

Vilket superfint foto på Thella!

2010-02-21 @ 19:32:05
URL: http://blondinmama.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0