Pannkaka, pannkaka ge mig mera pannkaka

GRATTIS PÅ 1 ÅRSDAGEN AXEL

Många kramar från Örebroarna

ojoj vad trött jag var i morse när klockan ringde
06:45. Hann sätta den på 3 snozze innan jag
drog mig själv upp ur sängen kl 7.
Det var bara att hoppa i kläderna och trampa
iväg. För kl 7:30 började jag. Å trott eller ej, men
jag hann i tid. Men fasen vad trött jag var, helt slut
i kroppen och flåsade som en asmatiker.

På "jobbet" var de som vanligt, eller idag var de bara
jag + 9 barn kvar på min avdelning efter kl 15.
Så vi gick ihop med en annan avdelning, så de var ju
ok.

Daniel sov nästan ingenting under natten, så han var iväg
med barnen till dagis i morse och åkte sen hem för att sova.
Så idag slapp jag hämta hem barnen:-)

Istället blev de jag som fixade kvällsmaten.
Pannkakor till allas glädje.
Thella fick i sig 3 st och Oliwer 6. Fattar inte hur han
får plats med de. Jag får knapp i mig 4.

Efter maten bäddade vi ner oss i våran säng och kollade
på bompa.
 
Nu ligger Daniel och snarkar inne hos Oliwer och jag sitter här.
Ska ta och gå ner och plocka iordning de sista, sen blir de nog
sängen för mig oxå.

På önskemål från Kaisa så kommer här ett litet
smakprov på min nya frissa.


God natt på er, ses i mörra.


Kommentarer
Eva

Axel tackar för gratulationerna! :) Frisyren ser jättefin ut. Men kan man inte få se en bild framifrån också? Kram!

2010-01-12 @ 22:26:31
Tezz från Kungens Kurva

Ja det är inte lätt att komma upp ur sängen på morgonen nu när skolan har börjat igen... Tror jag tryckte på snooze fem gånger imorse, sammanlagt en timme ungefär... Ännu värre att ta sig upp när det är så kallt ute.

2010-01-13 @ 14:30:28
URL: http://www.kungenskurva.se
Kaisa

Snyggt!!! Bild framiifrån också tack! =)

Vill också klippa mig...

2010-01-15 @ 20:28:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0