Trött mamma

Usch ja vad trött jag var i morse när klockan ringde
kl 7. Fast de var bara att ge sig upp och göra sig
iordning. 10 i 8 var jag på "jobbet".
Var en aning svårare och jobbigare att cykla
med detta väglag. Men jag kom fram hel:-)

De var jättekul att vara tillbaks, men de är
fortfarande lite surt att jag gör lika mycket som
de andra till pisslön och plus att mina a-kassedagar går.
Nå ja v 7 och 8 ska jag tillbaks till min gamla arbetsplats
i Lillån och jobba lite. De ska bli super skoj.

Daniel som var hemma med barnen idag tyckte
att de var rätt skönt när jag kom hem.
Thella hade varit lite gnällig och trött hela dagen.
Och Oliwer hade mest tjatat om allt.
Hans kompis Linus hade varit över en sväng och lekt,
så de hade iallafall varit bra.

När jag kom hem fixade Daniel Oliwers hår och jag
gjorde Thella klar för natten.
Fixade lite rostisar som kvällsmat (de andra hade
ätit så sent idag) sen blev de raka vägen ner i sängen.
För barnen iallafall, vi vuxna hamnade framför varsin
dator.

Nu ska jag ta och kolla alla bloggar sen blir de sängen
för mig oxå. Hoppas på att de finns något att slö titta på
innan jag ska somna.

Ha de så bra så ses vi i mörra.

( Å Eva, jag har inte alls glömt bort att Axel blir
1 år imorgon. Men däremot har jag glömt bort att
köpa grattis kort till honom, bara så att du inte tror
jag glömt något så viktigt ;-) )


Kommentarer
Eva

Det är lugnt! :) Jag brukar själv vara extremt senil när det gäller folks födesedagar...

2010-01-11 @ 22:35:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0