Underbara Oliwer.

Har glömt bort att berätta om Oliwers underbara
kommentar efter Thellas gympa i lördags.

Hur som helst så när vi kom hem ville Daniel
höra allt om hur de hade gått.
Så jag berättade och när vi sen var klara, så
kom Oliwer fram och tittade på mig.
Sen kom de
-Ja ha så har du gått ner i vikt nu då?

Gissa om Daniel brött ihop av skratt, han
låg nästan dubbelvikt på golvet.
Man undrar ju var han får allt ifrån, för
jag är inte en sån som håller på att tjata
om att jag måste gå ner i vikt.

Ibland då är han billig vår son, men nu när han
sover söt i sin säng kan jag allt behålla honom
en dag till ;-)


Kommentarer
Jessie

Älskar oliwers kommentarer!! MER!! =)

2010-01-21 @ 21:12:11
Kaisa

Hehehe.... !!!

barn talar alltid sanningen också Malin... =)

Jag funderar på att börja med Tuvaliv på gympan. När är det? kostar det? Vilka åldrar? etc... kramen..

2010-01-23 @ 22:48:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0