Det stora bröllopet är nu avklarat.

Och jag såg de knappt. Hade totalt missat att
det var, plus att ingen annan i familjen var så
sugna på att se de. Så de blev en snabb koll
emellan tvättarna ute i tvättstugan.
inte såg jag själva JA:et heller, men jag överlever
väl. Victoria hade iallafall en super fin och enkel
klänning precis i min smak.
Nog om kungligheterna vad har vi gjort sen sist.

Torsdag 17 juni.

Jag började redan kl 7:30 idag så de fick bli
Daniel som lämnde barnen.
Men jag hämtade dem vid kvart i 4.

Hemma hann vi ta en snabb mellis innan
jag gjorde mig iordning för utgång med
jobbet. Eller utgång och utgång vi var ute
och åt sen gick vi på nya Sex and the cityfilmen.
Hade en super trevlig kväll, tack tjejer. :)

Och Grattis Maria och Arvid till er lille son.

Fick oxå ett roligt samtal idag, som jag berättar
mer om i början på nästa vecka. Vet lite mer då:)

Fredag 18 juni.

9-14 var min arbetstid idag. Så jag både lämnade
och hämtade barnen. Fick med oss 2 bonus grabbar
hem idag. Robin och Oscar följde med hem för att
leka några timmar.
 mellis dags.

När alla kompisar åkt hem och barnen somnat
bäddade Daniel och jag ner oss i soffan.
Sen såg vi nyaste Wallanderfilmen, helt okej.

Lördag 19 juni.

Oliwer vaknar som vanligt lite innan 6 och
börjar tjatta om data eller tvspel.
Idag var jag en trött och hård mamma som
sa nej till båda. Så där samlade jag inte många
pluspoäng inte.

Thella vaknade vi 9 och började ropa på oss.
-Hallå de är dags att gå upp nu. :)
 Oliwer tröttnat på sin klåfingriga
lillasyster så han löst problemet på egen hand.

Sen hade jag tvättstugan fram till kl 15.
Oliwers kompis Viggo kom över vid 11 tiden,
han åkte inte hem förens 16:30.

Har vår alldeles egna lilla sopcykel.


 Star warslek på G.

Grabbarna kom på att de skulle
hoppa hage. Riktigt kul att se på.

 Sen blev de någon boll lek som
Daniel lekt som lite. Många år sen de;)

Thella vår lilla skrutta har varit utan blöja HELA
dagen. Hon fick på sig en blöja mitt på dagen när
hon skulle lägga sig och vila. Men hon la sig aldrig
och tog själv av sig blöja igen när inte vi såg.
Så den var nog på i kanske 15 minuter.
 Stora tjejen.

När vi skulle åkte en sväng till Coop tänkte jag
ta på henne en blöja igen. Men sen tänkte jag,
va fasen vill hon inte så ska hon inte behöva.
Så de blev en biltur till Coop utan blöja och inga
nerpinkade kläder blev de heller. :)

Och nu när hon skulle sova vid 19:30 ville hon
inte ha på sig någon blöja heller. Men där var
jag lite mesigare och tyckte den fick vara på.

 Lördagsmys med tacos och pannkakor.

Nu sover barnen så Daniel och jag ska ner i
soffan för att kolla på en film. Vet inte riktigt
vad han har att erbjuda idag. Men de blir nog
bra med vad som.

En liten kommentar från Oliwer förut idag.
Vi kollade på lite repriser från Victorias bröllop
nu ikväll. Det var när de klev på båten till slottet.
Oliwer tittade intressant på de, sen frågar han mig
om Daniel och jag oxå hade ett sånt bröllop.
Var tvungen att göra honom besviken.
Daniel och jag fick snällt nöja oss med en guidadtur
i Vena med pappas Opel:)

God natt på er.

Ojojoj va fel jag hade. Jag och bilar är liksom
inte så bra kombination. De var visst ingen opel
vi åkte i de var en FORD:)
Stor skillnad tydligen.



Kommentarer
Malou

Vilka fina byxor Thella har på sig. Vart har du köpt dem?

Pappas opel? De har väl aldrig haft en opel? FORD var det! ;-)

2010-06-19 @ 21:00:37
URL: http://fampalmernilsson.blogg.se/
Pierre

Manlin...pappa har väl fan aldrig haft en opel...

2010-06-20 @ 19:32:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0