En dag kvar på jobbet innan de blir lite semester.

Och på tal om de går Oliwer sin sista dag på
sitt dagis i morgon. Han kommer ev behöva
gå 2 dagar v 29 men då är det på en annan
förskola.

Jag jobbar som sagt min sista dag men alla
goa kollegor i morgon. Träffar en av dem igen
v 28 när jag jobbar. Kommer verkligen sakna dem.
Men de blir inte av med mig, har dem som vänner
på FB så som sagt de blir inte av med mig.

Idag vaknade jag alldeles för sent och kom
därav 30 minuter försent till jobbet.
Blev till att jobba in rasten på eftermiddagen
så löste det sig. Tur de är väldigt lite barn denna
veckan.

När jag kom hem idag fick jag ett litet utbrott på
min man. Han har inte alla hästar hemma ibland.
Igår hade jag och Thella valt kläder som hon skulle
ha på sig idag. Men tror ni han hade tagit dem kläderna.
NEJ då han hade valt själv (för han kan tydligen sånt,
fick jag till svar)
Mmmmmm man såg ju hur bra han kunde de.

Thella har idag gått omkring med en rosa t-shirt
och ett par svara pjamasbyxor. :0

Försökte få honom att fatta att de jag lägger fram är
det barnen ska ha på sig. Gick inte så bra.

Han började istället med att kommentera att man inte
kan vara bra på allt. Och att jag minnsan har sopat bort
snön på biltaket med en snöskyffel.
Ja ja ja vi är väl kvitt då. Dåligt att han skulle ta upp de,
det borde ju vara preskiberat så här 6 månader senare.

Nog om de.
Snälla farmor hämtade barnen på dagis idag.
Sen tog hon med dem hem hit för att bjuda på
jordgubbar och glass.
Jag kom hem lagom tills de hade ätit upp allt.
Nej då så var de inte, men jag tackade nej till
fika och började packa allt som ska med till
Hultsfred imorgon.

Nu blir de spännande att se om allt kommer med
eller inte.
Jag börjar nämligen 7:30 imorgon och ska innan
dess lämna barnen på deras dagis.
Sen är det Daniels uppgift att packa ihop de sista,
bära ut till bilen och sen komma och hämta upp
oss.

Så förhoppningsviss lämnar vi stan runt 14 imorgon.

Nu ska jag sätta mig ner och skriva en kom ihåglapp
till Daniel. Han måste ha en sån annars kommer inte
ens hälften med.

God natt på er. Och ha nu en trevlig midsommar och
helg. Vi hörs igen framåt tisdag kväll eller onsdag.

Kram


Kommentarer
Cissi

Vad skönt med en väntande semester :D

Jag längtar till min med men får vänta ca 3 veckor till...Hoppas vädret håller i sig :)



Trevlg sommar!!!!

2010-06-29 @ 10:12:38
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
blondinmama

Ha ha vad rolig han är Daniel men jag förstår att du blev arg!!

Och vet du vad Jonas hade kunnat gjort likadannt:-)



Vilka män vi har, hi hi...



Ha en trevlig semester, kramen

2010-06-30 @ 12:59:59
URL: http://www.blondinmama.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0