Jag otrogen

Å jag gillart:)

Jajje men idag har jag pussas med en
annan kille än Daniel. Lite hårigare men
mysigt ändå:)
 puss på er gullungar.

Vi packade in oss i bilen vid 12 tiden och
åkte till Parkens Zoo.
Lagom till vi kom in i parken började de regna.
Hade inte regnkläder med eftersom de stod
moln men inget regn i tidningen.

  innan regnet kom.

Lite av djuren vi såg.
  
  

Korv/glass pause i regnet.
 
  

Nå ja vi hade jackor och gott humör å de
lever man länge på.
Synd bara att 3 av 4 skor läckte.
Thella var den enda som var torr om
fötterna när dagen var klart.

Efter en lite djurkoll i parken gick vi på
Zillah och Totte konsert.
Eftersom de var regn ute, så fick vi sitta inne
under tak. Var inte alls mycket folk när vi kom
så vi satte oss längst fram.
(Första och sista gången jag gör något så dumt)

Ja de hela slutade med att Totte ville ha upp mig
och en tjej till på scenen för en speed dating.

När han frågade om jag var gift, så fick jag
peka ut vart Daniel satt. Sen sa Totte stackar dig
till mig. De blev en heldel skratt i salen då kan jag
lova.
Sen tigde Totte till sig en puss oxå för att kolla om
vi pussades bra.

Tyvärr föll vi honom inte i smaken utan han avslutade
med att säga.
-Tjejer ring inte mig, jag ringer er.

När Totte och Zillahs uppträdade var klart fick
följde jag med Thella upp på scenen för att få
hennes skiva signerad.
Men hon fick både skiva och ett kort på Totte
underskrivet plus att han lurade till sig en
puss av henne.
Det var en lycklig Thella som fick bråttom
att berätta för pappa vad som hänt.

 väntar på att Totte ska komma.
  De svänger ju:)
 Vilken läckerbit de var uppe på scenen.

  

Påvägen hem stannade vi till vid MC Donalds
för att köpa med oss lite kvällsmat.
Stannade till en sväng hos Adde och hans donna
som bor i Glanshammar oxå.

Nu runt 21:00 somnade Thella, Oliwer slocknade
väl 20 minuter innan.

Så nu tänkte jag bädda ner mig i soffan och
mumsa på lite godis innan kudden ska kramas.

God natt på er.



Kommentarer
Jessie

Ååååå va ja hade velat se dig på scenen!! Synd att ni inte hade filmkameran me =)

2010-06-21 @ 16:50:34
URL: http://mooal.blogg.se/
sofia

Hahaha det skulle jag vilja se dig uppe på scen och sedan pussades...



Mysig dag trots regn verkar ni i vilket fall ha haft:-)



Kram

2010-06-21 @ 16:55:38
URL: http://blondinmama.blogspot.com
Cissi

Vilken otur ni hade med vädret!

Allt blir så mycket trevligare när solen lyser, hoppas den gör det på midsommar ;)

2010-06-22 @ 17:41:09
URL: http://cissileandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0