Host host

De här jäkla hostan och febern som aldrig vill
ge med sig. Börjar blir lite smått tokig här hemma.

Eller de är väl mer synd om barnen och Daniel,
jag har ju jobbat så mig har de förhoppningsviss
inte smittat.
Daniel ligger nog mer risigt till.

Hoppas verkligen inte han blir sjuk nu.
Vill åka till Hultsfred på Torsdag.
Pratade med arbetsförmedlingen idag så
nu kan jag gå på begravningen som jag har
velat. Vilket känns himla skönt.
Aldrig roligt att gå på en begravning men någon
gång måste man tyvärr de.:(

Idag när klockan ringde lite innan 7 fick jag
inte upp ögonen. De var skit jobbigt att gå upp.
5 timmars sömn är alldeles för lite för mig.
Kom iallafall till jobbet men 10 minuter försent.
Thella däremot hade sovit till närmare 11 idag.
Oliwer vaknade innan 8, så de hade nog lite sömn
att ta igen efter nattens hostande.

Lite innan 5 var jag hemma igen efter en hård
arbetsdag;)
Daniel var tvungen att gå på en gång, för hans
pappa skulle hjälpa honom med bilen.
De lyckades fixa den någolunda så nu går den
kör med iallafall, måste stanna och kolla till
kylaren emellanåt bara.

Nu ikväll har vi packat lite inför Smålandsresan.
Får se om vi kommer iväg imorgon kväll eller på
torsdag morgon. Beror lite på hur barnen mår
imorgon när jag slutat vid 15 tiden.

 pusseldags
 Thella i Oliwers mössa.
 Oliwer hjälpte till att packa.

Nu sover barnen (får väl se hur länge till) och jag
ska gå ner och kolla lite på CSI.
Måste sova tidigt idag, då jag börjar redan kl 7 imorgon

God natt på er och ha en trevlig påsk om vi
inte hörs innan.

Kram

 



Kommentarer
Malou

Ni måste bli friska nu! Vill ju att ni ska komma!

2010-03-30 @ 22:13:05
URL: http://fampalmernilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0