Måndag och Tisdag avklarat.

Gårdagen tillbringades på jobbet och i hemmet.
Hände inte så mycket mer, lyckades inte ta ett
enda kort. Dåligt men sant.

Idag har jag varit hemma med Thella.
Hon var vaken rätt mycket i natt och hostade
massor. Plus att jag fick för mig att hon var röd
och geggig i ett öga. Så vi bestämde att hon skulle
få vara hemma idag (tisdag) och denna gång var
de min tur att vabba.

 Oliwer målade en gubbe som kissade.
  Thella bygger pussel hela tiden.
 och Oliwer lego.
 Kollade lite på bidragen till melodifestivalen.

Men som sagt i morse var de inga större fel
på lilla tjejen. Hon har inte ätit så mycket i dag,
men annars har hon nog varit som vanligt.

Så efter att vi lämnat Oliwer på dagis, skjusade
Daniel upp oss på stan innan han drog till jobbet.

Vi var väl upp runt halv 11 och gick där fram tills
kl blev lite efter 14. Tog bussen till dagis för att hämta
hem Oliwer. Han fick med sig en kompis hem, så resten
av dagen blev de lek och kvällsmat fixande.

På stan hittade Thella och jag en massa skojsigt.
De blev 1 par byxor, 2 legging till Thella.
 de i mitten är såååå snygga.
 ta 3 betala för 2 gillar vi:)
 en bestämd liten tjej ville osså ha star wars.
 fina eller hur..
 ett nytt pussel blev de ok.

Oliwer fick en ny star wars tröja och 3 par strumpor,
missade att ta kort på de. Så de får bli en annan dag.
Köpte oxå melodifestivalskivan som vi rockar till här
hemma. Eller de är Neo och Erik Saades låt som går
på repete.

Innan vi åkte hem träffade vi svärmor som bjöd
på lite lunch, som vi åt uppe på hennes jobb.
 varm choklad var gott.

Efter kvällsmaten bäddade jag ner barnen i våran
säng medans jag jobbade in i duschen. Sen somnade
de himla fort för en gångskull.
Daniel jobbade 11-20 idag så de var skönt med
snäll barn.

 Oliwer hade lagt sig på spikmattan
medans jag var på toan.

Nu ska jag bädda ner mig och kolla på DHW.
Ville bara visa vår snygga grill som fått sig en
omgång av rasande snö:)



God Natt.



Kommentarer
Malou

Haha, den där kortärmade köpte jag med till Winnie igår. Sen har hon liknande såna byxor som var så snygga. :-) Men jag vill också ha såna mjuka byxor till Winnie, men jag köpte 3 kortärmade istället.

2010-03-09 @ 21:19:36
URL: http://fampalmernilsson.blogg.se/
sofia

Nej nu vill jag ha bilder och skrift från kalaset:-)



Kramar Sofia

2010-03-13 @ 19:51:34
URL: http://blondinmama.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0