Näsan rinner och halsen värker

men vad är de att klaga på när lilltjejen
fortfarande har hög feber:(

Hon sov nästan 2 timmar på förmiddagen, sen
har hon varit hängig och velat bli buren mycket.
Så nu har jag ont i rygg, nacke och hals.
Sen rinner som sagt näsan i ett, men snart
är de helg så en dag till överlever vi väl.

Tar en snabb genom gång av dagen med
hjälp av bilder för snart kommer mannen
med lite käk.

 påväg hem från dagis.
 lekstop i snö/sandhögen

 lite sänghäng innan maten.

ikväll mumsades de på potatis och fiskbullar,
behöver väl inte berätta att de bara var Oliwer
som åt. Vi andra klara knappt att titta på.
Till efterrätt hade Daniel lovat Oliwer
fruktsallad, så eftersom han jobbade fick
jag snällt fixa de.
 gött
 

Thella pluttan har bara ätit en tallrik gröt,
2 pannkakor och några vindruvir i dag.
Som tur är har hon druckit vatten iallafall.

Ikväll var de min tur att läsa för Oliwer.
Å vilken lyxo kväll de var för mig, gissa vad
jag fick läsa??

Jo självklart den senaste Star wars boken han
fått av super snälla moster Malou......

Jag har lärt mig om de onda

 och de goda


Asså jag förstår ju inte ens de jag läser.
Oliwer rättar mig HELA tiden.
De var första och sista gången jag läste den boken.

Man bara ååååååååå vad intressant.
Kan vi läsa askungen eller snövit nu????

Over and out.


Kommentarer
Malou

Haha! Visst, jag är den bästa! :-)

2010-03-26 @ 07:25:03
URL: http://fampalmernilsson.blogg.se/
emma

Hahaha guud jag garvar så jag grinar när jag ser dig framför mig läsandes godnatt sagan hahaha:) det var bättre förr eller vad säger du

2010-03-26 @ 23:02:36
Jessie

Den läsningen kan du ha =).

Hoppas ni kryar på er, vilken osis ni har. Håller tummarna för att ni har klarat av er sjukdomsperiod för hela året nu.

2010-03-28 @ 00:11:27
Persica

Hahaha, godnattsagan.... :D

2010-04-01 @ 19:00:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0