Arbetsveckan nästan avklarad.

Blir en ledig dag imorgon men sen är vi pått igen.
Vi kommer bara ha 4 barn på jobbet, så de
kommer bli en rätt lång dag. De är få men utsprida
över hela dagen. Eller första kommer 8:15 och
sista går hem 17.
Jag ska ha med mig Thella och Oliwer hoppas
jag på att jag kan låna ut till Oscar som bor
i Rynninge.

Idag fick jag skjusa av mannen till jobbet.
Jag började 9 så han lämnade mig innan han
lämnade barnen.
Sen var de så snälla att de hämtade upp mig
igen sen när jag slutade kl 16.
Medans de väntade på att jag skulle sluta
var de upp i skogen som ligger brevid
förskolan och lekte lite.

 blääää,
vad vi är trötta på dessa bloggkort hit och dit.
 
Notera hundbajspåsarna under stenen, bra
soptunna enligt hundägarna:/

När vi kom hem började jag riva runt
i kyl och frys för att se vad de gick att
laga för mat idag då.
Alltid lika tråkigt med denna matlagning.

De blev iallafall en lasagne till slut.
Den tog en stund att göra men kl 19
var vi alla mätta i magen och redo för
kvälls bestyret.

 Oliwer åkte på att städa hallen.
(Då han tömde ut halva dagis sandlåda innanför
dörren)

 mums

Medans jag gick upp och läste saga för Thella,
spelade Daniel och Oliwer något super tråkigt
brädspel. De var inte klara förens runt 20:30 och
då var de sängen som gällde på en gång för den
unge herren.
 Thella ville gärna vara med.

Nu sover iallafall barnen och mannen spelar
online spel med Emil och grabbarna.
Så jag ska bädda ner mig i sängen och se
om jag kan bli av med denna jäkla
halsont någon gång.

God natt


Kommentarer
Malou

Jag känner mig med hängig. :-( Lagom tills vi ska åka till Ullared. :-(

2010-05-13 @ 08:13:49
URL: http://fampalmernilsson.blogg.se/
sofia

Så ni äter inte bara pannkaka?? Hi,Hi!

2010-05-13 @ 19:08:40
URL: http://http:/www.blondinmama.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0