Måndag och Tisdag.

Som vanligt var jag på jobbet.
Våran avdelning har åkt på vinternsmagsjuka,
så det var väldans många borta idag.
Håller tummarna hårt nu för att jag ska slippa
bli sjuk. Skulle väl iochförsig inte göra något
om man tappade några kilo innan jul och Egypten,
men jag vet i hundan om magsjuka är rätt metod.

Ja på tal om Egypten så är de faktiskt snart vi åkter
och jag har knappt hunnit tänka på de.
Måste ordna lite innan, shit måste kanske ta och betala
resan oxå. Hjälp kom på de nu, har inte betalat de sista:0
Får bli Daniels uppgift i morgon är nog sista dagen för att
göra det då.

Annars var måndagen lugn, blev soffhäng på kvällen.
Men först slog Oliwer och jag in paketet som hans
skola skulle skicka till barn i andra länder som inte
får julklappar. Tycker de är en bra grej skolan gör, de
brukar tydligen göra det inför varje jul.
 
 Thella somnade undertiden.

Tisdag 23 nov.

STORT GRATTIS TILL MOSTER MALOU SOM FYLLER ÅR IDAG.

Efter jobbet hämtade jag barnen sen gick vi hem
för att ringa till Malou och fira henne genom att
äta kladdkaka.
 

Av någon konstig anledning har vi brunt vatten här hemma.
Både varm och kallvattnet strejkar, inte alls trevligt.
Å mindre trevligt var de innan jag upptäckte de.
Jag satte Thella i badet och Oliwer i duschen.
huuuu ryser bara jag tänker på de.

inte så sugen på ett glas vatten.

Nu ska jag se DHW men vi hörs kram



Kommentarer
Cissi

Hoppas du klarar dig från magsjuka, det är det VÄRSTA jag vet blääääääää

2010-11-24 @ 07:12:31
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Madde

Hoppas du slipper magsjukan

2010-11-24 @ 21:07:11
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Jessie

Men vadå egypten??? Vad har jag inte hållt mig uppdaterad på nu??? O förresten så vill jag nog inte veta... =) Jag blir bara så attans avundsjuk. Jag vill ju åka igen ja me.

O förresten, va blev det för kläder på korten?? Min blogg har inte uppdaterat att du lagt nya inlägg så jag hade ett par stycken att ta igen o du vet ju hur e, ja orkar ju inte lusläsa allt på en gång så ja kanske har missat vilka kläder de vart.

Kram o trevlig helg!

2010-11-27 @ 07:19:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0