Svårt chockad.

Trodde aldrig jag skulle vara med om detta.
Alltså mannen jag levt ihop med i snart 11 år
har gått och slagit på stort.
Han som brukar grymta på flera meters avstånd
när vi närmars oss en skoaffär,ja precis han.
Ja han har själv packat in barnen i bilen åkt
till Kumla för att köpa vinter skor till Thella.
Jo de är SANT.
Gissa om jag har bitit på mina stackars fingrar
hela eftermiddagen sen han ringde vid
13:30 och sa att han var påväg dit. :O

Men nu ska ni inte tro att de tog stopp där,
nej då han fortsatte sin skojakt inne i stan
sen oxå.
Först till Ecco butiken, men där blev de skickade
till en annan butik (som jag nu inte minns namnet på)
Så jo då nu har båda barnen nya vinterskor, Oliwer
och jag fick till och med nya bra strumpor att ha
i våra skor till vintern.:)

Sen var de faktiskt inte klart med chockeriet.
Han hade varit med barnen i leksaksaffären,
där hande Oliwer fått (han hade fått betala 500:-
själv) en ny star warslego grej och Thella en
minidocka som hon själv valt.

Å nu till pricken över i:et han hade köpt
10 röda rosor till mig.:o
Asså vad har hänt, har han slagit i huvudet
vunnit en massa pengar utan att berätta de,
eller är han bara ute efter något???

Har tyvärr inte tid att fundera mer för nu börjar
DHW. Så de får helt enkelt bli en fortsättning på de
här när jag kommit på vad han vill:)

Just ja mitt i allt så har vi fått ÄNTLIGEN
fått Oliwers skolkort, hur söt som helst är
han mitt lilla gull.

 visar stolt upp sina köp
 Thellas
 Oliwers
 mina :)
 stora killen
  lyckan var total
 nya kitty kläder till Thella.
 tröttis.


Kommentarer
emma

asså akta dig nu Malin det MÅSTE vara nått han är ute efter !! det där är inte normalt beteende för släkten som din o min man kommer ifrån. Han har inga bulor i huvet?? passade skorna till barnen ?? ja ja säger då där, gulligt är det men väldans skumt

2010-10-19 @ 22:16:38
Cissi

Vad kul, folk kan ju förändras ;)

2010-10-20 @ 08:28:10
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Anonym

Fattar du INTE??? Han vill ju sitta vid datorn resten av livet, utan att du ska tjata på han!!! Ånej! :-)

Men jättefina skor blev det iallafall. Oliwer och Winnie kommer att ha likadana skor. :-)



Och Oliwer blev supersöt på kortet! Mosters gull! <3

2010-10-20 @ 12:36:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0