Ingen ork att blogga får bli en bildblogg istället.

Lördag.

Lek och bus med Kristin, Morgan, Matilda
och Josefin.

 hopp hopp
 blääää hångel
 Ända kortet jag lyckades
få på Oliwer. Han är ju aldrig där jag är.
 wiiiiiii
 oj hittade visst 1 till på en svettig son.

Kvällen fortsatte sen hemma hos oss.
Med tacos, kräftor (70st) och kladdkaka.
 mums
 
 golvmys.
 hur många kan gunga på samma
gunghäst. 3 fick lätt plats, Jossan ville osså men
fick snällt stanna där hon var.
 tack för idag, ses snart igen.
 22:15 kom barnen i säng.
 Oliwers önskelista till tomten.

Söndag.

  
Oliwer lekte med Oskar en sväng på dagen.
 Thella hjälpte mig med tvätten.

Tja de var allt för denna gång.
Nu ska jag sova lite innan de är dags att
gå upp igen.

Hoppas ni har haft en bra helg,
de har jag iallafall haft.

Kram på er.



Kommentarer
Cissi

Vilken trevlig helg ni ser att ha haft :)



sv: Ja han har simskola under skoltid :) 6 veckor, 2 gånger i veckan! Super bra!!!

2010-10-12 @ 07:22:59
URL: http://cissileandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0