Gött att jobba.

Ja shit vad skönt de var att komma ut
från dessa 4 väggar idag. Dagen på jobbet
gick hur snabbt som helst.
Vid 16 när jag slutade kom Daniel och barnen
å hämtade upp mig.

Sen åkte vi hem för att leka ute lite innan
de var dags för kvällsmat.
Pratade en sväng med Kristin oxå, så nu ska
vi ev åka till Ullared den 2 okt. Yippi....

Nu sover barnen och jag ska bädda ner mig
i sängen med lite gottis och en cola.
Är så mycket på tv:n kl 20:00 idag, fattar
inte varför de måste ha alla bra program
samma dag och samma tid???

Dagens kort.
 Thella lurade in pappa i sin säng
en stund i morse, sen vägrade hon gå upp.

 Oliwer älskar sitt nya rum,
så han började dagen kl 7 med att skriva lite
ord vid sitt skrivbord:)

 spexade lite badet.
Thella var ingen lite fjärt som jag sa, utan
en stor fjärt.

 Medans Thella badade spelade
Oliwer lite tvspel.

 bompa dags.

God natt.


Kommentarer
Cissi

Att få jobba kan vara lite "avkopplande" ibland haha (beror dock på vad man jobbar med).

Jag sitter på en stol framför datan hela dagarna ;)

2010-09-14 @ 09:15:18
URL: http://cissileandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0