Överlevde denna helg med.

Men de ska bli fettskönt att komma till jobbet imorgon.
Tror knappt jag suttit ner 10 minuter denna helg heller.
Men nu jäklar nästa helg ska jag strejka.
Ingen tvätt, inget städ, inget plockande och inget fixande
i barnens rum. Allt de får jag roa mig med i veckan
som kommer. Om jag nu hinner med de emellan föräldrarmöte,
fotbollsträning och grillkväll på jobbet.

Idag har de sprungits runt här hemma.
Innan Daniel gick upp vid lite efter 9 hann
jag tvätta 2 maskiner tvätt och fixa hotellfrulle
som Oliwers beställt.
Allt medans han sov, Thella softade framför tv:n
och Oliwer lekte på sitt rum.
 

Söndagsfrullen.

 
När vi ätit klart tog vi plats i solstolen vid
poolen, tja i vår fantasin iallafall.:)

Resten av dagen tillbringade jag i tvättstugan,
framför spisen, promenader fram och tillbaks
till kalaset Oliwer var på, hallen upp och vikte
tvätt, soffan och åt en bit pizza till kvällsmat.
Och nu sitter jag här en stund innan vi skulle
se på film. Men helt ärligt vet jag inte om jag
orkar de, har ont i hela kroppen plus värdens
mensvärk:(
Blir kanske sängen ändå måste bara ut till
tvättstugan en sista gång för att hämta in tvätten.

God natt.
 hmmm vart är Oliwer?
 ah han hade bara gömt sig lite.
 lillsnuttan

Nu Malou har jag äntligen satt i kort i ramen
Thella fick i julklapp.:)



Kommentarer
Malou

Ramen blev jättefin! :-)

2010-09-13 @ 10:10:02
URL: http://fampalmernilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0