Bilder

Får bli en uppdatering i bilder på vad som hänt
sen sist.

 vi bakade bröd, och
sekunden efter att denna bild togs fastnade
degspaden i snurrorna. Så nu kan vi inte baka
mer bröd :(

 någon som vet vad detta är???
Tar tacksamt emot svar.

Vår helg nere i Fallhult.

 vi har de bra, vi här bak i bilen.
 present öppning.
 star wars såklart.
 tidig morgon lek. Ej uppskattat av alla.
 promenad till gammelmormor.
 såpbubble / fotbollslek.
 mer paketöppning.
 kusinmys i soffan med lördagsgodis.
 cool kille.
 Min nya last.

Oliwer och Linus 7 årskalas.

 
 
 
Plus ett stort polisskepp som han lämnade
tillbaks och ska köpa något att för sen.

Vi har handlat lite nya vårskor till oss
själva och barnen.
Plus att barnen fick varsit par Eric Saade skor av
moster Lena med familj.
 De vita är från Lena och de
andra köpte jag på H&M till Oliwer.

 De vita från Lena och de andra
är köpta på H&M till Thella.

 Hela familjen kom hem med ett par
skor när vi var på Intersport och fyndade.
Så nu har alla varsit par Saade skor ;)

 Nu är de vår synd bara att de är
så mycket grus överallt.

Våran nya fredags underhållning.
 

 Två glad barn påväg hem från
skola och dagis.

  Är det fler än jag som tänker på
Hedvig från A till Ö när ni ser denna vagn????

 Träffade bästaste AnnaKlara igår på
stan och gjorde av med en massa pengar.
Fasen vad tråkigt att du ska flytta. :(

 Thella fick en sommarklänning.

 Redo för vår nu.

Idag var jag ute på marieberg med bästaste Emma
så de blev allt lite shopping då med.
God lunch fick vi oxå i oss.
 Thellas
 Oliwers

Oliwer kom hem med en målad mugg för några
dagar sen och Thella blev så avis.
Så igår när jag var på stan köpte jag så hon
oxå kunde göra sin egna mugg.
Här är resultatet.
 

 Daniel och Oliwer har påbörjat
arbetet med att hänga upp alla star wars skepp i
taket på Oliwers rum.

Min underbara man har fyllt 33 år.


Och Pontus blev 1 år äldre den 1 april


STORT GRATTIS TILL ER.

Over and out.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0