Uppe innan tuppen.

Ja så är de när man öppnar. Jag cyklade
hemifrån runt 5 över 6 och 20 över var jag
på jobbet.

Jag kom hem igen lagom tills Daniel hade hämtat
hem barnen från skola och dagis.
Så vi packade in oss i bilen för att handla lite på
Willys innan Oliwers fotbollsträning.

Idag var de så fint väder och alla var hemma så
vi lätt barnen cykla och vi gick till fotbollen.
Båda barnen var super duktiga på att cykla.
Men hem flörtade Thella extra mycket med pappa
så han drog henne delar av vägen. :)
 latmasken.
 stora cykel killen.

Medans Oliwer var på fotbollen passade vi på
att rasta Thella på OPskolans skolgård.
De hade en massa roliga grejer att klättra
och leka på.
 mera fart pappa.
  fotbollskillen.
 släpp ut mig jag lovar att vara snäll.

Innan barnen hoppade in i bad och dusch invigde vi
de nya matbordet i köket som kom hem i tisdags.
Har hållit på att olja in de innan vi ville använda de.
 men vi är ju bara 4 sa Thella
när hon räknat alla stolarna. :)

Nu ska jag ta och bädda ner mig i soffan med
mannen, vi ska se på 5an.

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Kram på er.



Kommentarer
Malou

Vilka fina cyklar de har fått sig. :-)

2011-04-14 @ 21:25:09
URL: http://[email protected]
Hanna

Vad har Oliwer för tum på cykeln? Vi väntar hem 20 tum till Robin.

2011-04-15 @ 20:54:44
URL: http://hanchens.blogg.se.


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0