Blir kanske gympafröken ändå.

Ja hur ska detta sluta??
Vad har jag gett mig in på??

Hade fått ett email idag från en av gympa
ansvariga och hon medande på att jag jätte
gärna fick vara med och starta en grupp för
08orna.
Sen skickade hon med en massa tips och grejer
till vad man kan hitta på med dem.
Va fasen jag skrev ju att jag kunde vara hjälp
tränare inte ha en grupp själv.
Måste verkligen ta kontakt med henne imorgon.
Jag vill verkligen att Thella ska börja på gympa
MEN att JAG ska ha en hel grupp ungar själv
var inte tanken. :O

Annars har de inte hänt så mycket mer idag.
Barnen och jag tog en promenad bort till
återvinningen, sen kom Emma och tjejerna
på lite besök.
 
Barnen lekte och jag å Emma satt på trappen
och pratade en massa skit.
De var behövligt, men hade varit ännu trevligare
utan tjatiga barn, eller vad säger du Emma ;)

Efter att tjejerna åkt blev de kvällsmat och
mars pannkaka i säng. Inte för att de sover än
men de ligger i sina sängar. :)
Ett steg i rätt riktning inför skolstarten nästa vecka.

Just ja de ringde från mitt jobb idag och från och med
måndag jobbar jag på en förskola i Vivalla augusti ut.
De ska bli spännande har inte varit i de områderna innan
och jobbat. Blir något att bita i.

Nej nu ska jag kolla lite mer på den där gympa
grejen, blev lite smått nervös över de där.

Ha de så bra kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0