Förskola och fritids besök.

Imorse kom vi upp rätt tidigt för att vara
oss nu under sommaren.
Vi åt frukost redan 9:30 och de här väl
inte hänt på bra länge :O

Daniel åkte till jobbet och jag tog med mig
barnen på en promenad till förskolan och
fritids. Thella blev lite blyg när hon inte såg
sina gamla kompisar. Men får hoppas att
de blir bättre nästa vecka då hon ev börjar
på riktigt.

Oliwer hittade genast sina kompisar och
började prata med dem.
Men först var vi inne på nya fritids och sa
hej till personalen och fick lite papper att
fylla i.
Sen var vi och tjuvkikade på hans nya klass-
rum. De är stort att börjar 1an så var nog
mer roligt för mig att kolla än de var för
honom. Min lilla kille är en stor kille, hur
gick de till ????
Vi fick oxå vet att det skulle börja en ny kille
i klassen en Anton, så de blir ju lite kul.

Så fort vi kom hem ville Oliwer leka med Noel
så de passade på att leka en liten stund innan
han skulle åka iväg.
 lego var de som gällde idag.
 Thellis fick kolla lite på datorn.

Nu tänkte vi ta och äta lite lunch och gå ut en
sväng till lekparken här utanför.
I eftermiddag kommer Emma och tjejerna för
lite tjejhäng, eller tja Oliwer är ju med så de
får väl bli lite killhäng oxå ;)

Bilder från gårdagens kaklande.
Nu är de bara 2 väggar kvar.
 

Han är såååå duktig min man, tyvärr har
han fått jätte ont i sin "friska" arm.
Så den är nog en aning överansträngd :(
Får ta lite i taget i fortsättningen.
Men vi börjar iallafall se ett slut och de är
skönt.

Nu skriker magen efter mat så de är
väl bäst att fylla på den.

Ha en bra dag. Kram



Kommentarer
Cissi

Då var man tillbaka i vardagen, men jag undrar också var åren tar vägen...min "lilla" börjar också 1:an nästa vecka ;)

2011-08-17 @ 12:56:50
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Hanna

Roligt med en ny i klassen! Det blir fint med kaklet!!

2011-08-17 @ 13:38:23
URL: http://hanchens.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0