Inget jobb...

men hemmet blev städat och Daniel kämpade
på med kaklet på toaletten. :)

Det har städats och plockas här hemma mest
hela dagen.
Oliwer o Thella har lekt hur bra som helst så
de åt inte frukost förens vi 11 tiden och då fick
vi tvinga ner dem till bordet.
Oliwers kompis Noel kom oxå över för att leka lite
och killarna var super snälla mott Thellis i dag så
hon fick oxå var med i deras lekar.
Pluttan hon är något utråkad här hemma nu och
alla hennes kompisar är tillbaks på dagis igen
efter sommaren. Å Thella ska bara gå på onsdag
denna veckan OM jag nu får jobb.
Annars få hon lida här hemma med sin mamma
och store bror.

Daniel då vad har han gjort.
Jo han har roat sig på lilla toan ner.
Han roade sig så mycket att kaklet tog slut,
så han fick istället åka och köpa mer. :)

Men först började han med att rensa i luftventilen.
Vi försökte få både Oliwer och Noel att göra de
för en 20a men ingen gick med på de.... konstigt. :0
 

Min alldeles egna lilla balett tjej.
 

Mycket lek blev de idag.
 här med pappas gamla grejer.

Jag tänkte städa av nedervåningen men barnen
hade så roligt så jag satte mig och läste lite i
en bok så länge. :)
 

Jag måste läsa ut min bok nu så jag kan börja
läsa i någon av de ca 15 böckerna jag lånat av
Noels mamma Madde.
De ska resa bort i 2 veckor nu så Daniel trodde
inte de skulle vara några problem för mig att
läsa ut dem undertiden.
Jag har lite svårt att tro att jag lyckas, men jag
ska göra ett försök ;)

Så de får vara allt för idag, har lite böcker att läsa.
GOD NATT på er.


Kommentarer
emma

Jag tycker nog du kan ha thella på dagis på dagarna du är ju anställd och har betalt sen vart du är tycker jag inte spelar nån roll rätt som det är måste du ju dra iväg och då ska du ju kunna göra det utan problem, på papprena har du jobb tror inte dagis har nåt att säga om det

2011-08-16 @ 09:02:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0