Kompisdag.

Thella lekte med kompis Sigrid idag i några
timmar. Undertiden var Oliwer hos sin kompis
Oscar.
Lagom till Sigrid hade gått hem kom killarna
plus Oscars lillebror Emil hem till oss för lite
lek medans deras pappa var och handlade.
Thella och Emil hittade varandra rätt snabbt
och lekte med lego och riddarna.
Oscar och Oliwer såg vi inget av.
 hallen var full av leksaker.

Efter att grabbarna åkt hem fick vi bråttom
bort till Oliwers fotbollsträning.

Daniel var på förmiddagen iväg för att fylla
på kyl och frys, sen var han inne på sitt jobb
för att kolla på de sista kaklet till toan.
Vi har velat och velat men nu kommit fram
till hur vi ska göra sista väggen.
Vi tog helt enkelt de som var lättast för Daniel
att jobba med. Får inte vara allt för krångligt när
man bara kan använda en arm, och att jag skulle
hjälpa till finns inte som alternativ då vi inte får
plats därinne båda 2 :)
 ett av valen
 nästa.

Det blev tillslut de översta då det är
lättast att sätta upp.

 nu är nästa vägg helt klar.
Bara 2 kvar nu :)

Fick föresten inbjudan till klassträff från när vi
gick ut 9an. Låter riktigt roligt men ja vet oxå att
de var väldigt B när Malou var på en sån för några
år sen. Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra
beror helt enkelt på om de är många av mina
gamla kompisar som ska gå.
Fick en hemsido adress man kunde gå in och
kolla på så jag tänkte roa mig med de nu ikväll.

Imorgon är de dags för jobb igen.
Jag smygstarta lite med 7:15-14.
Snälla Emma ska ta våra barn eftersom
Daniel oxå jobbar och dagis och fritids har stängt.

Det var allt för denna gång, ses snart igen.

Haj haj


Kommentarer
Cissi

Kakel "nr 2" ser ut som det vi har hemma :)

2011-08-19 @ 13:06:35
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Malou

Klassträffen var rolig, Men det var maten för det priset som var piss.

2011-08-19 @ 13:26:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0