Ny vecka

Idag var de en väldigt trött familj här hemma.
Jag gick upp kvart i 7 och vid 7 kom Thella
upp. Oliwer vaknade inte förens vi väckte
honom, och de är inte vanligt. :o
Han hade nog lite sömn att ta igen efter helgen.

Jag åkte med en jobbarkompis till jobbet,
så man och barn fick sköta sig själva.
Oliwer skulle ta kort i dag så en sista kolla
på hans klädval hann jag med innan jag åkte.

Efter jobbet var de inte mer än hem för att
äta kvällis och göra barnen klara för natten.
Nu sitter de vid varsin tv och kollar på bompa.
Eller Thella ligger nerbäddad i våran säng och
halv sover, medans Oliwer sitter i sin säng
och kollar.

Själv funderar jag starkt på att göra Thella
sällis i sängen. Är helt färdig, halsontet har
försvunnit men näsan har börjat täppa till
istället :(

GOD NATT PÅ ER.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0