Alla hjärtansdag och Luddes födelsedag.

Igår var de alla hjärtansdag och vi hade inga direkta
planer på att fira de. Vi brukar bara köpa lite extra god
mat och ha de lite mysigt vid maten.
 hämtmat från Cocothai.

Men igår hade Daniel slagit på stort och köpta lite små
saker till mig. Och de uppskattades verkligen.
Inga blommor utan mer personliga små saker.
 Källarrökta skinkan var
helt klart den bästa presenten:)

När de var dags för barnen att gå och sova tog jag
bussen hem till Emma för att tillbringa kvällen och
natten hos henne och tjejerna.
 Tjejerna fick varsit chokladhjärta av mig.


Idag är de 15 feb och barnens kusin Ludwig fyller år.

Så ett STORT GRATTIS på födelsedagen från oss.



Kul att du gillade Thellas och min skön sång:)


Började kl 6:30 idag så då slutade jag oxå tidigare.
Vilket var himla skönt, för jäklar vad kallt vi har de
på jobbet just nu. Jag som inte dricker verken te eller
kaffe har ju inte ens kunnat värma mig med de.
Men idag kom jag på den briljanta iden att jag kunde
använda tekokaren för att få upp lite värme i kroppen.
 smart eller hur;)

Fick höra nu ikväll att vi fått fläktar till jobbet så
imorgon slipper vi kanske frysa. Yippiiiiiiiii

Efter jobbet hämtade jag upp Oliwer och hans kompis Isak
på fritids, sen vidare till dagis för att ta med mig Thella hem.

Skyndade oss hem för att fixa med lite middag till killarna
innan Isaks mamma skulle komma och hämta dem för att
köra dem till gympaträningen.

Undertiden de var på gympa passade Thella och jag på
att värma oss med bad och dusch.
Sen somnade vi lagom i hennes säng precis innan Oliwer
skulle komma hem. Himla tur att jag satt min mobil på
alarm, så jag hann vakna och släppa in honom:)

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen har så himla huvudvärk,
tror de beror på att jag spänner mig när jag fryser.
Men hoppas de försvinner med lite sömn och en panodil
i kroppen.

Föresten ni missade väl inte Kristin i bygglov nu ikväll,
de var inte många sekunder hon var med men ack vad
snygg hon var;)

Kram malin



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0