Söndag

Daniel åkte iväg tidigt till sin killdag och Oliwer
blev hämtad av kompisen Simon för lite fotbollsträning.
Thella hon vaknade inte förens runt 8:30 så hon och jag
tog en slapp morgon. Jag hann ut med en omgång tvätt
innan Oliwer åkte. Så den gick Thella och jag ut och
hängde upp efter frullen.

Resten av dagen roade jag mig med berget av tvätt
och barnen kollade på film och lekte med grannbarnen
Isa och Anton.

Thella och Anton var urgulliga när de lekte på hennes
rum. De var pippi och sjörövarna, sen lite hello kitty.
Efter de vara det dags att leka mamma pappa barn.
Thella tyckte att hon kunde vara pappa för de fick hon
inte vara så ofta. Men de gick inte Anton med.
Han skulle vara pappa och de gick inte ändra på.
Tja hon gjorde ett tappert försök iallafall:)
 
Barnen fick oxå paja pepparkakshuset till deras stora
glädje.

Daniel kom hem precis innan de var dags för Oliwer
att åka på gympa, så han fick följa med honom dit.
Thella följde med Anton in till honom en sväng för att
leka lite där. Så då blev jag helt plötsligt ensam hemma,
och sånt gillar vi:)

Jag var helt slut efter dagens hårda jobb med barn och
tvätt så de blev en slapp kväll framför tv:n.

 God natt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0