Under några dagar i småland...

har vi hunnit med bad, kalas för mig, wiispelande,
sparkåkning, nyårsfirande och en massa skratt.

Här kommer korten

Innan vi åkte till småland satt Thella hemma och
målade sen ville hon skiva sitt namn.
Och kolla hon gjorde de helt själv jag visade bara
med fingret på bordet hur H E L L A skulle vara
för T hade hon redan börjat skriva.

Vi hann pröva nya familje spelet tomten kom med oxå.
 

 O fick en ny starwars lego grej av Peppe.
Gissa vem som blev super glad, han hade verkligen längtat
efter den. Tusen tack Peppe.

 kusinerna slog sina kloka huvuden ihop
för att få ihop pusslet med barbafamiljen.

 Oliwer pysslade i sin star warsbok.

Kalas för 30 åringen.

Jag fick en parfym av Lena, och ett wii spel av tjocka släkten.
Tusen tack de ska vi roa oss med i fortsättningen här hemma.
  
 wii premiär för Lena.
 mormor hade mycket pengar på sin mobil
så hon passade på att ringa och prata med alla under kvällen.
 Thella och mormor hade ett intressant samtal.:)
 Linus lovade mormor att hon skulle gå åka
med i hans vrålllllllåk någon dag framöver;)

  T och O åkte spark förförsta gången.
  pontus drog omkring på Winnsan och Tim.
  Mycket snö var de.
 nyklippt

Nyårsafton firades hemma i Fallhult.
 
 

Nu smäller de snart.
  
Vi smällde lite innan 12 slaget för barnen höll på
att somna vid lite efter 11.

 väntar in de nya året med skumpa.
 man blir trött av att vänta in nya året.

GOTT NYTT ÅR PÅ ER.

Igår lördag åkte Daniel och jag hem till Örebro
igen, barnen stannade kvar hos mormor och morfar.
De verkade inte bry sig så värst mycket att vi åkte.
Själv tyckte jag de var skit jobbigt.
Men vi ses ju snart igen och de kommer ha jätteskoj
där nere.

ÄLSKAR ER OLIWER OCH THELLA:)
 





Kommentarer
Hanna

När åker ni och hur länge är ni borta??

2011-01-02 @ 20:15:51
URL: http://hanchens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0