V.3

Ja förra veckan var första veckan på "nya" jobbet.
Alltså jag är ju anställd av företaget Pelmatic sen
hyr de ju ut mig till olika förskolor.
Och som de ser ut just nu ska jag vara denna termin
på en ny öppnad fsk i Lillån. Och de är verkligen
toppen där.
Super goa arbetskamrater och barn, kommer bli
skit bra de där.:)

Annars hände inte så mycket förra veckan.
Eller jo föresten

Bästaste pappa/svärfar/morfar Peo Nilsson
fyllde ju 75 år den 17 januari.



 Thellas snutte har fått en egen prinsesshängare.

 Oliwer har inte tappat star wars intresset.

Thella har fått dille på pussel igen.

 Barnen åt scones för första gången.

 vanligaste sovställningar.

 en heldel wiispelande har de blivit.

 Pippi och Herr Nilsson kom på besök.

 Väldig skön bäddställning.....not.

 Äntligen fick Oliwer
köpa sin star wars legogrej.

Lördagsmys i Lillån med fam Eriksson/Karlsson.
  
 
  på bussen hem.
 23:00 på natten när vi kom hem började
Thella leka med sitt pippihus.

 Frysen har fått sig en omgång.

Ja de var väl våran vecka de.

Nu ska jag kolla familjen annorlunda och efter
de ska jag få komma på pjamasparty hos Emma.
Perfa när man öpnnar imorgon bitti;)



Kommentarer
Malou

Vilken fin inbakad fläta Emma hade gjort på Thella. :-)

2011-01-24 @ 21:14:03
URL: http://fampalmernilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0