Lek och slapp dag.

Idag vaknade inte jag och Daniel förens vid 9.
Oliwer låg på sitt rum och kollade på tv och
Thella sov fortfarande.
 Tröttis


Hon kom inte upp förens
5 över 10. Sa då till henne att hon måste minsan
varit trött som sov så länge.
Då tittade hon på mig och sa
- Ja men jag sa ju de igår att jag var trött.
Hahaha ja hon somnade i och försig super snabbt
kvällen innan vilket inte är så vanligt numera.

Vid 11 tiden kom Thellas kompis Sigrid.
De har sen lekt hela dagen fram till 16.
Jag har slavat framför spisen och stekt ett
gäng pannkakor som åts upp lika fort som
de blev klara.
 många pannkakor blev de.

Annars har de inte hänt så mycket här hemma.
Tjejerna lekte ute och inne, Oliwer och jag
har spelat kort och haft lässtund ute på en filt.

 Här lekte dem kära :)
 fika tajm ute.
 Oliwer kämpade på med läsningen.

Daniel var i väg till snarkdoktorn för att kolla hans
värden och masken han andas i. Han fick en ny
för att se om de är lite bättre. Den han har funkar
jättebra men är lite svår att sova på sidan med.
Inte så skoj att behöva sova på rygg hela livet.

Efter läkarbesöket hämtade Daniel upp oss här
hemma sen åkte vi till Willys och snabb handlade
lite till Oliwers tjejbesök  imorgon.
Han har bjudit hem sin tjej på lunch och film,
så vi var och handladet lite dricka och godsaker.
Han har själv bestämt att han ska bjuda henne
på Mc Donalds. Så jag stod för film och snacks. :)

Nu sover nog äntligen Thella, Oliwer ligger visst
och vrider på sig i sin säng.
Själv ska jag ta och bädda ner mig i sängen och
läsa lite i min bok.


Kram på er.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0