Tjejbesök och barnledigkväll/dag.

I fredags var den stora dagen här. :)

Oliwer hade bjudit hem sin tjej Nicole,
han bjöd henne på Mc Donalds medans de
tittade på en film. Lite snacks hann de oxå
äta innan de tröttnade på filmen och
gick upp på hans rum istället. De hann oxå leka
lite ute innan de avslutade med att spela
lite wii innan Nicoles mamma kom och hämtade
henne vid 16 tiden.
Oliwer tyckte tiden hade gått jättefort och
ville gärna träffas igen snart.

 Mc Donalds gick ner.
 

Thella blev förvisade till köket.


Själv höll jag till i tvättstugan hela dagen.
Hade en heldel att tvätta efter barnens
semester dagar i Fallhult och sen några i
Uppsala.
 Thella har en och annan klänning.

Efter att Nicole åkte hem hann vi knappt
packa barnens väska färdigt innan farmor
kom för att hämta dem.
De skulle nämligen få sova över i stugan hos
dem inatt.

Så efter att vi vinkat hej då till dem så tog jag
hand om den sista tvätten och Daniel byggde
klart hyllan till garaget.
 visst blev de bra.

Kvällen avslutades med varma mackor
och en film i soffan.

Lördag

Började dagen med lite sovmorgon sen
målade jag de sista vita i hallen upp.
Fick visst bakläxa så jag måste göra om
efter att vi gjort ett bättre underarbete.
 men nu är de vitt i allafall.

Daniel fortsatte med toan ner.
 de blir så bra så. :)

Lagom tills han hade satt fast den sista
kakelplattan för dagen kom barnen hem
med farmor. Så sen tog vi kväll.
Jag var iväg och handlade lite på konsum
sen åt vi kvällis och kollade på filmen
Rango. Inte en film att rekommendera,
tyckte den var väldigt seg och tråkig.
 lördagshäng i soffan.

När barnen somnat vid 22:00 tiden kollade
Daniel och jag på en film till innan jag gav
upp för dagen och läste lite i min nya bok
innan jag somnade.
 Verkar helt ok än så länge.

Idag Söndag

åkte Oliwer hem till sin kompis Robin vid
11 tiden, då passade vi andra på att åka
till Bauhaus för att kolla på kakel till
toan ner. Men efter ca 1 timme utan att ha
fått hjälp lämna vi stället och åkte hem igen.
Synd bara att de är enda stället som har
kaklet vi hade tänkt ha på ena väggen. :(

Oliwer hann inte mer än hem efter att ha
lekte med Robin förens han sprang vidare
till grannen Noel som ÄNTLIGEN var hemma
igen, så han lär vi väl inte se mer idag. :)

Resten av dagen har jag städat, tvättat o
plockat här hemma.

Sen har jag försök spara en massa grejer på
datorn för Daniel ska radera den och börja
om från början. Så jag hoppas verkligen att
alla mina kort är sparade.
 Thella gjorde mig sällis.

Ja detta får vara allt för denna gång.
Återstår att se när vi hörs igen, beror
på hur bra det går för Daniel med min
dator :)

Ha en fortsatt skön sommar.

Kram Malin

Ett litet medelande till min älskade mamma.

Ville bara tala om att jag ger upp detta med riktiga
blommor, inte ens 2 veckor höll blommorna du
var med och köpte.
 inte alls så fina längre.

De som är konstigt är att de blommorna som
vi inte ens har gjort något med har hållit sig
sen förra sommaren.



Kommentarer
Madde

Åh, vad gulligt det är med barns kärlek!



Ha en fortsatt skön semester!



Kramiz Madde

2011-07-24 @ 16:53:48
URL: http://madde-sign.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0