Fredagen är äntligen här.

Fast att de var en väldigt kort arbetsvecka
pga röddag och en vabdag var de himla
skönt att Fredagen äntligen kom.
Har varit super trött hela veckan och natten
till idag hjälpte inte min sömnbrist till de
bättre.
Thella har hostat HELA natten. Jag lyckades
inte somna förens runt halv 2, sen har jag
vaknat till och från tills de var dags att
gå upp kvart i 7.

Så Daniel har varit hemma med den hostande
Thella idag, men Oliwer som var så leksugen
fick roa sig på fritids från 9-14.

När jag kom hem från jobbet hoppade
vi in i bilen och åkte till marieberg en
sväng. Daniel var på systemet och jag å barnen
var inne på Coop och handlade lite lördagsmys
tills imorgon.
Daniel ska på killkväll och Emma å tjejerna kommer
över till mig och barnen, så då måste vi ha lite
lördagslyx. :)

Oliwer har precis lärt sig
blåsa bubblor med tuggummi.
Oxh Thella vi bra gärna kunna de hon oxå.

 

Till kvällsmat blev de hemmagjorda hamburgare
och till de såg vi filmen Alice i underlandet.
Eller Thella tyckte den var för otäck så hon och
jag gick upp och läste saga innan hon somnade
helt utmattade efter allt hostande.

 mums

Nu ska mannen och jag bädda ner oss i soffan
och kolla på en film, får se vad de blir för något.
Tänkte tjuvsmaka lite på lördagsgodiset oxå
nu när barnen äntligen sover.

Ha en trevlig helg på er nu.

Och Grattis Elle på födelsedagen, dåligt
av dig att jobba för nu hann vi inte sjunga
för dig. ;)



Kommentarer
Anonym

Herrejäklar vad du var snabb!!!!

2011-06-10 @ 21:55:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0