Imorgon har vi ett födelsedagsbarn igen.

Jossen fyller 2 år.



Grattis Josefin på din 2 årsdag.

Återigen har veckan passerat i rasande takt.
Imorgon är de sista jobb dagen denna veckan.
Och sista dagen med Anneli sen ses vi inge mer
om jag nu inte får komma och vika där framöver.
Vilket jag hoppas MASSOR på, så se till att vara
sjuka nu tjejer, eller iallafall eran nya kollega ;)

Denna vecka har vi inte gjort så mycket här hemma,
jag har tvätta lite varje dag så vi skulle ha lite
rena kläder tills vi åker till Elle med familj.
Så idag har vi packat och packat och packat lite till.
Shit vad grejer de blir när man ska ta med sig
sängkläder, täcken, kuddar och handdukar plus
en massa kläder.

Igår plockade Daniel de första hemma gjorda
jordgubbarna.
Barnen tyckte de var super goda, vi andra oxå
för den delen.
 

Så dagen avslutades med jordgubbar och glass.


Nu ska jag krama kudden, kom på att jag
börjar 6:30 imorgon så här kan jag inte sitta
längre.

Ha en trevlig midsommar på er så ses vi efter
helgen igen med uppdatering.

KRAM



Kommentarer
Madde

Härligt att ha egna jordgubbar hemma!



Vi ha en planta med smulgubbar, så vi väntar på våra hallon istället!



Kramiz Madde

2011-06-24 @ 10:56:16
URL: http://madde-sign.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0