Äntligen är familjen samlad igen. :)

Som jag har längtat, för fy sjutton vilken tråkig
kväll jag hade igår. Att se på melodifestivalen i
sin ensamhet var inte ett dugg kul :(
Tur man har en mobil som man kan surfa på :)

Idag har jag mest väntat på att barnen och mannen
skulle komma hem. Men innan de kom hann jag
tvätta 2 maskiner sängkläder, se en film, kolla
på tv, läsa lite och ta en dusch.
En rätt slapp söndag med andra ord, de är väldigt
länge sen jag hade en sån.
 denna läser jag just nu.
 den 1a var bra, den 2a sisådär

Runt 12 ringde Oliwer och frågade om jag ville
komma och äta lunch hos farmor och farfar.
Klart jag ville så efter vi ätit packade vi ihop
barnens grejer och gick hem.

Thella hade fått feber undernatten och en väldans
hosta. Så hon har varit lite halv gnällig hela eftermiddagen.
Fast vi hade de rätt mysigt när vi bäddade ner oss i
soffan och kollade på hundfilmen de hyrde i fredags.
 lite wii hann de oxå med.
 favisen Erik Saade. <3

Daniel kom hem vid 17 tiden, då hade vi andra fixat
kvällsmaten. Tacosmys kände vi att vi behövde efter
den här helgen.

Kvällen avslutades med film för killarna och
Thella och jag kolla på dagen efter med Erik Saade.
Fast Thella var inte alls nöjd med programmet.
Hon bröt ihop totalt när de var slut.

Hon hade ju inte fått sett hela låten och glasburen.
Håller faktiskt med henne, dåligt SVT man hade
velat se och höra hela låten.

Sen låg jag hos Thella tills hon somnade, och
efter de kröp vi ner i våran säng tillsammans
med Oliwer och hade lite egen tid med honom
tills han oxå slocknade.
Ett perfekt slut på veckan helt enkelt.

Nu tar vi nya tag och kör på en vecka till,
för nästa fredag ska Oliwer på sitt första disco.
Och på lördagen sen åker vi till Lollo och hennes
hie i Uppsala. Vilket ska bli super skoj har inte
sett dem på evigheter.

Hittade 2 kort från i måndags då Daniel var och
badade med Thella.
 efter bad måste man ha mat.
 efter dusch somnar man skönt.

Nepp nu ska jag krypa ner i sängen med Gynning.
Ha en fortsatt trevlig söndag.

Kram


Kommentarer
Hanna

Hihi, vad gulligt att hon blev sur när det var slut. Känner igen det från andra situationer hos min dotter.



Ser Oliwer fram emot discot mycket? Robin pratar knappt om det.... Och det är popcorn som är bäst ;)

2011-03-14 @ 05:23:42
URL: http://hanchens.blogg.se.
Cissi

Titta på tecknat med barnen tycker jag alltid är lika kul ;)



Kram

2011-03-14 @ 10:06:42
URL: http://cissileandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0