Slår på stort.

Ja nu blir de till att göra ett stort kors i taket.

Inte hänt så mycket idag men lite kort har jag
skrapat ihop fast min hals ömar.

Thella och jag tog lite sovmorgon medans Daniel
skjusade bort Oliwer till skolan.
 hon var väldigt sov väckt idag.

Efter att de skjusat mig till jobbet hoppade de
in på kondiset i Lillån för att köpa med sig lite
mysfika hem.
 fy vad fuskigt.

Efter att de hämta hem Oliwer åkte de upp på
stan för att leta efter en rygga åt Oliwer.
Denna gång hittade de en som föll honom
i smaken.
  snygg eller hur;)

Sen var de bara det bara ett måste att köpa denna
 699:- och nu 299:-
(men han fick ta de från sina egna pengar.)

Tur tandfen kom med en 20:- istället för de
gamla vanliga en 10:-

Oliwer vaknade nämligen igår morse och fick se
att tandfen återigen glömt lägga en guld tia
i glaset. (fatter inte hur hon kan göra något sånt)
Hur som helst så beklagade han sig för moster
Lena. Å hon smart som hon är förklarade för
Oliwer att han gör fel.
För i vena där läger man tanden helt torr i en
äggkopp och morgonen efter ligger de 20:- i
koppen. Gud så fiffigt så självklart nappade
Oliwer på de förslaget.
Och tandfen vågade inte göra annat än att ta
fram stora plånboken för att lösa ut tanden.

TUSEN TACK LENA FÖR ATT DU LÄRDE OLIWER
DET NYA TANDFE KNEPET.

Eftersom att Oliwer fick köpa ett star wars skepp.
Så tog Daniel med sig Thella och köpte hennes
konstiga snutte som hon tjatat om i några dagar nu.
 hon är så glad över den.

Nepp nu blir de att bädda ner sig i soffan och se på
DHW. Jag bara älskar de.

Vi hörs efter helgen tror inte att jag hinner blogga
innan dess.

Kram


Kommentarer
Jessie

Den tandfen kommer aldrig att hitta hit! Det ska jag se till... =)

2011-03-25 @ 09:18:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0