Öppethus på skolan.

Ja igår var de Öppethus på Oliwers skola.
Daniel och barnen hämtade upp efter jobbet
så jag oxå skulle hinna i tid.
De började klockan 5 och var klart runt 7.

Först började vi i Oliwers klassrum.
Barnen sjöng först 2 sånger och efter de fick
vi dela upp oss i 2 rum. I ett kollade vi på kort
på vad de gjort under de här året.
Och i de andra fick vi se vad de jobbat med.
Himla kul att få se allt, jag skäms nästan över
att jag inte har varit med Oliwer någon dag
i skolan. Men om några veckor ska jag ta
ledig en fredag för att vara med hela dagen.

 
 här visar han hur de har massage.
 Clown  Rymdgubbe
 Vad finns i akvarier? Oliwer målade
en sjöstjärna, undrar om han är miljöskadad.?
 Boken om mig själv.

Sen hade de haft barbafamiljen tema nu den
senaste veckan, så barnen hade fått måla
någon i familjen.
 Oliwers
 hmmm är det bara jag som ser
något annat än någon i barbafamiljen?

När de var klart i klassrummet fick vi gå ut på
skolgården för att kolla in olika aktiviteter de
visade upp. Oliwer såg sina gympakillar tränare
som visade upp sig åt AGF`s.
Sen åt vi lite kvällis i form av hamburgare och
korv som 6orna sålde.
 en sur Thella som inte alls ville gå hem.

Efter de var det bara att åka hem och krama
kudden.

Idag efter jobbet cyklade jag hem till bästaste Emma
för att få lite egentid med henne.
Vi pratade lite skit och tog en promenad till gillmojjen
i Lillån. Köpte med oss kebabrulle hem och mumsade på
innan jag cyklade hem igen.
Tack för idag Emma de var välbehövt och gott, så
det får vi göra om snart igen ;)

Nu ska jag bädda ner mig och kolla på tv lite.
God natt.



Kommentarer
Malou

Men du vet att barbafamiljen kan förvandla sig till allt möjligt va? ;-)



Jag hoppas du vet vem Oliwer hade gjort i barbafamiljen. :-)

2011-05-12 @ 21:59:51
URL: http://fampalmernilsson.blogg.se/
Hanna

Ja, jag känner också att jag borde vara med en dag... Vi kan ju ta samma dag ;)



Ida ville inte heller åka hem!! Hon var arg (och trött) hela vägen!!

2011-05-12 @ 22:08:07
URL: http://hanchens.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0