Tiden går så fort att jag inte hinner blogga.

Ja vips så är de helg igen och nu är helgen
oxå snart slut. Hänger inte alls med.

Imåndags eller om de var tisdags postade
Oliwer sitt livs viktigaste brev (enligt honom)
 
Sen har vi hållit tummar och tår hela veckan
på att han får ett JA:)

I Onsdags hade vi avdelnings planering på jobbet
så eftersom jag slutade tidigt åkte jag hem och
gjorde en tacopaj som vi mumsade på innan vi
satte igång med all planering som skulle göras på
jobbet.
Undertiden jag gjorde pajen var Daniel hos doktorn
och blev sjukskriven i 2 veckor och en kompis var
här och fixade våra spotar i hallen uppe.
 Daniel stör som vanligt.
 Blev super bra, nu ska bara lister upp.

I Fredags hade jag tagit en föräldrardag för att
vara med Oliwer i skolan.
Var faktiskt himla intressant att se hur han hade de.
Vilken mysig klass de var, visst att de är 26st men
de märktes knappt.

 Fotboll spelades såklart.

När vi kom hem hade Oliwer äntligen fått svar
på sitt senaste brev till "tjejen"
 Vilken tur att de blev ett JA.

Efter kvällsmaten som åts ute på alltanen gick
vi bort till lekparken för att se hur långt de hade
kommit med gungorna.
Inte så värst långt men barnen hittade lite kompisar
att leka med en stund innan de var dags för
duschen och sängen.
 Vilda svärdlekar avslutade dagen.
 Den nya gungställningen är snart på plats.

Idag har vi städat av övervåningen och röjt bland
allt skit vi hade där. Daniel fixade de sista skivorna
i taket och åkte sen för att köpa lister och annat bra
att ha till hemmet.
Oliwer var hos sin kompis Robin och Thella har lekt
med Anton hela dagen.
 ursöta barn.

Jag ja har klippt gräs, vattnat buskar, städat,
bäddat rent och lagat mat. En helt vanlig dag med
andra ord.

När Daniel och Oliwer kom hem igen satte de
ihop dynboxen vi ska ha ute på baksidan.
  teamwork på högsta nivå :)
 blev kanon....
 bra gömställe för barnen.

Kvällen avslutades i tvsoffan med en film för
hela familjen och en massa gottis att äta på.

Imorgon har Daniel lovat Oliwer att de ska springa
spåret och Thella ska på kalas till Anton.
Ett kalas där mammor och pappor inte alls är
välkomna enligt henne.
Hon är tydligen stor nu och kan gå på kalas utan
mamma eller pappa. :)

Nu ska jag bädda ner mig i soffan med mannen
min, tänkte se en film om ögonen orkar.

God natt med er.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0