Höstlov

Imorgon börjar höstlovet och barnen ska få åka till
mormor och morfar i Fallhult.
Barnen längtar som bara den, Thella har tjatat sen i
torsdags då vi pratade med morfar om att komma.

Skönt att bli lite barnlediga, de tråkiga är bara att
när Daniel jobbar denna veckan slutar jag tidigt.
Och han jobbar till 20:00 och när han är ledig jobbar
jag sent. Nå ja man kan inte få allt här i världen.

Imorgon efter jobbet ska jag träffa en kompis och
shoppa lite på marieberg. Och på tisdag ska jag
ha DHW date med Emma. :)
Fredag ska jag klippa mig och städa iordning lite
här hemma innan barnen och tjejerna kommer
på lördag.

Japp för på lördag är det Ladies Night. :)

 Thellis har fått rätt långt hår. :)

 Daniel hittade en jätte gurka sist han handlade.

 Oliwer skolkort kom i veckan. :)
(det är inte så gult i verkligheten)

 prinsessan med den nya skorna.
 fina eller hur ;)

Igår hade vi gårdstädning. Thella hjälpte till
lite ibland och Oliwer lekte med Noel och Mira
istället.
 07-08 ligan på gatan.
 korv som belöning gick hem.

Själv tänkte jag göra lite grädde till kladdkakan
som vi skulle bjuda Emma med familj på till kvällen.
 blev mindre bra.

Men lite halloween fint fick vi iallafall tack vare Emma.
 Gott var de oxå.

 Barnen var nöjda.

Nu eftersom barnen åker till Småland och
Oliwer har börjat få intresse för att fota så
hittade Daniel på ett uppdrag åt dem.
 plus att vi får lite inblick i vad de
gjort när de varit borta i nästan en vecka.

 Oliwer mumsade chokladpudding
till kvällsmat.

 Thella höll sig till mjölk, äppelmos
och flingor.

 God natt sa fisisarna

Nu när Daniel skulle stänga dörrarna till barnens
rum såg det ut så här istället.

 hmmm saknar ett barn.....
 å vilken tur hon fanns där under. :)
 Korven sov han med.

God natt på er.

Får väl se hur mycket bloggande de blir denna
veckan utan barnen här hemma.

Ha de gött iallafall.

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0