Redan mitten av veckan.

Ja jag förstår inte hur fort tiden går.
Redan onsdag och REDAN oktober. :O

I måndags efter jobbet hade jag världens huvudvärk
men de fick bli till att ta 2 alvedon och sen gå på
svärfars kalas. Han fyllde inte år förens på tisdagen
men vi tog de en dag tidigare.

Igår tisdag var de ÄNTLIGEN dags för nya avsnitt
av DHW. Jag bara älskar den serien.
Daniel jobbade och slutade inte förens 20:00 så
jag hämtade hem barnen från dagis/fritids.
Sen blev de kvällsmat och sängen för dem,
vi hann öva lite på Oliwers läsläxa.
Lite tråkigt att han fått en sån lätt bok, för han
har ju lärt sig allt utantill så vi tog en helt ny bok
istället och läste ur den istället.

Idag jobbade jag sista dagen på Lillånsfsk,
imorgon kör jag igång med fodervägen på heltid.
Det ska bli riktigt skoj att komma tillbaks på riktigt.

Daniel har hållit på med fönstren under dagen.
Alla grejer till periennerna har kommit upp,
föutom en som gick sönder och en som saknades.
Nya fönsterbrädor har han oxå köpt, men vi vet
inte riktigt om vi blev så nöjda.
Det känns kanske lite för vitt eller vad tycker ni???
 
Å JA plasten är fortfarande kvar.

Nu tänkte jag bädda ner mig i sängen för att kolla
lite på serien BRON som går på 1 an.
Kanske hinner med den nya Irene Huss oxå får
se vad jag orkar med, börjar 6:30 imorgon och
efter jobbet ska jag äntligen få träffa bästaste
Anna-Klara igen :)

 
God natt mer er.
KRAM


Kommentarer
Malou

Jag tyckte det var jättefint med vita fönsterbräder. ha svarta eller någon annan färg på krukorna så blir det lite mer färgglatt. :-)

2011-10-06 @ 11:38:12
URL: http://fampalmernilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0