Snart jul och jag har inte köpt en enda julklapp :(

Jag ligger efter så de står härliga till.
Vet inte vad de är med mig i år. Har inge julklapps känsla alls.
Har inte ens en lista att gå efter, vem ska man köpa till?
Vad ska man köpa? För hur mycket ska man köpa?
ÅÅÅÅÅÅ blir tokig.
Alla andra år har jag varit en eller 2 vändor till Ullared
under året och har då fyllt på present förrådet.
Nu gapar de tomt :(

Dagarna rullar på som vanligt annars.
Barnen går i förskola/skola. Daniel och jag jobbar.
Igår fogade Daniel de sista på toan ner, så nu ska
han börja bygga in fönstret sen ska toalettgrejerna in :)

Just ja.
Vet inte om jag sagt de.
Men förra veckan började jag på mitt nya jobb.
Jag har fått en fast tjänst i Lillån på en fsk där.
Vet att jag kommer var på samma i 1 år iallafall
sen får vi se vart jag hamnar.
Men jag älskart :)

Thella tog kort på förskolan förra veckan.
 Hoppas hon ler lite detta år.

Oliwer var och köpte 2 par skor på Ica Maxi förra
veckan. Han var såååå stolt efteråt.


Visa äter mer på revbenen än andra :)


Daniel tycker tydligen att de går åt mycket fil i denna
familjen. Bad honom köpa fil en dag och han kom hem
med 5 st.


Thella och jag var på stan i Lördags för att kolla efter
skor till henne. Hittade inga men lite annat skoj kom
vi hem med. Och en fika fick vi ner oxå.
 

Oliwer hade sin första nattgäst här hemma i lördagskväll.
Grannkillen Noel sov över. De blev en heldel lek och spel
innan de somnade lite efter 23:00.
Fasen jag var helt slut själv men kunde ju inte somna
innan killarna.

 kojan och snurrgrejen har roat Oliwer nu ikväll.
 Thella visade upp sina nya pjamaser.

Nej nu måste jag banne mig ner och äta något,
börjar må lite smått illa och då är de illa.

God natt med er och ha en fortsatt trevlig kväll




Kommentarer
Jessica

Det är du inte ensam om köpta och färdiga julklappar. Jag köper noll.. Så är det när man har fullt upp. Ullared är ett måste! Marieberg får duga ;-)

2011-10-24 @ 23:22:58
URL: http://jaowl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0