En vecka går så fort när man har roligt.

Ja har hela tiden tänkt att ikväll ska jag blogga,
men va sjutton kvällarna bara försvinner i ett svisch.

Får bli lite kort uppdatering i text och sen en herrans
massa kort istället.

Förra fredagen fick jag ÄNTLIGEN komma tillbaks
till mitt älskade Fodervägen. Som jag saknat dem.
De var lika goa barn denna termin och fröknarna
hade inte blivit sämre nu heller ;)
Synd bara att Lisa inte var där oxå :(

Barnen pratade lite med mormor och morfar
inför deras kommande resa.
 Oliwer kryssar i kalenderna så han ser
när de åker och när de kommer hem igen.
 Thella pratade mest strunt.

Helgen försvann oxå på ett kick, på lördagen hade
vi fotbollscup hela förmiddagen och en bit in på
eftermiddagen. Efter de var de tvättstugan som
gällde för mig. Daniel gjorde sig iordning och
drog på killkväll. Så barnen och jag bäddade ner
oss och så en skit bra film.
Gromio och Julia, de var riktigt bra barnen skrattad
mycket. (Kan bero på att de var jätte trötta)


Söndagen var de gympa för hela slanten,
Thella fick vara hos bästaste Siggan undertiden
Oliwer och jag var på hans gympa.

Thellas gympa på kvällen gick bättre denna gång,
nu när vi fått en tränare till som kan lite mer om gympa.

Efter gympan var de raka vägen bort till fotbollsplanen
för att gå på fotbollsmöte.
Var en aning trött när jag kom hem vid 20:00 tiden.

Måndag efter jobbet var jag helt slut.
Daniel, jag och Oliwer åkte på utvecklingssamtal i
skolan på eftermiddagen, Thella fick leka en stund
med Anton. Tusen tack för de Peter och Camilla.
Oliwer blev godkände dessa 3 veckor de gått i skolan,
jobbigt vore de väl annars.
Nej då men de var kul att höra hur koncentrerad han
tydligen var i skolan, och att han verkade tycka de
är skoj att lära sig.
Tur han inte blir som sin mamma. :O

Daniel och jag hade tänkt ha filmkväll efter att barnen
somnat men de hela slutade med att vi alla somnade
20:45 istället. Sen sov vi fram tills klockan ringde i
tisdags morse kl 7.

Idag hade Thella fått post, gissa om hon blev glad.
Ett bland hennes första brev, så hon var något stolt
när hon öppnade de. Tack Lotta för att du skrev att de
var till henne :)
 en VIT hallo kittymössa.

Ja jag vet att den är vit men nu gillar jag vit
och jag tänkte att hon ska ha den till lite finare
än dagis igentligen. Men vi har lovat att testa den
lite åt syerskan :)


Lite annat som har hänt sen sist.

Snälla Noel har övat med Oliwer så han har
tillslut lärt sig knyta skor helt själv.
TACK NOEL DU ÄR GULD VÄRD,
själv höll jag på att bli tokig på Oliwer när han
inte förstod vad jag ville lära honom.


Thella tyckte toan passade bättre som
hennes nya rum.
 

Daniel har färgat mitt hår och sin hand.
  

Vi har varit och kvällsgästat fam Eriksson/Karlsson


Thella har klippt sig hos frisören på Coop
för sista gången. :/


Oliwer tycker fortfarande att de får för lite läxa.


Vi har hunnit med fredagsmys
 

och lördagsmys
 

Thella och jag har bakat.


Jag hittade ett gammalt kort på bästaste Elle
och mig. Eller mig och mig de var den gamla
Malin. Hon är långt, långt, långt borta.
36kg kommer jag ALDRIG att väga igen.
 fasen vad snygga vi var redan
på den tiden eller hur Elle ;)

Nu ska jag hoppa i säng imorgon ringer klockan
extra tidigt eftersom jag ska få åka med snälla Linda.

God natt på er.


Kommentarer
Madde

Jag är verkligen imponerad av allt ni hinner med!



Kramiz

2011-09-19 @ 21:15:27
URL: http://madde-sign.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0